wachten.. NOD 10 December, wie nog meer?

Ohw meiden wat balen weer. Ik wacht nog vrolijk verder, als na het weekend niks gekomen is ga ik nog een testje wagen. Heb wel steeds een rare steek in mijn baarmoeder maar goed even afwachten. 
Mandiee hoe gaat het met jou verder? Misselijk moe? Spannend hoor wachten op die eerste echo
 
@anneex nee! @kimbly nee! hoe kan dat nou... al jullie gevoel qua steekjes enz was dus niet zoals het moest... ik hoopte op allemaal zwanger.. dat gaat dus sowieso deze maand niet gebeuren..
nou ik heb nog steeds hoop op zondag niet ongesteld te worden.
 
@mandie jeetje wat balen 2 januari pas, hoe leuk was het geweest als dat nog net even in dit jaar kon en inderdaad met kerst :)
 
 mijn God meiden. Ik word nu heel erg bang. Ik had net een positieve test in hsnden! Moet nu naar de dokter. Heb af en toe flinke buikkrampen net als bij mijn miskraam. Ik durf niet bljj te zijn!!
 
@mali mali, hb je toch getest vandaag? met een vroege test of?
en nu net bij de dokter geweest?
ben benieuwd!! groetjes
 
@Kimbly en Annex, jeetje, balen zeg!!!
Ik baal met jullie mee. duimen voor de volgende ronde.
@Mali mali, spannend zeg. Gefeliciteerd met je positieve test, ik hoop voor je dat alles goed is. Ben reuze benieuwd hoe het bij de huisarts was.

Hier vandaag onwijs kramp net alsof ik ongesteld moet worden, voelt echt heel vervelend.
Maar lijkt me nog niet logisch dat ik ongesteld ga worden aangezien dat pas over 9 dagen is.
Dus maar hopen dat mijn innesteling begonnen is en dat hij lekker blijft plakken.
Ik heb al meer als een week pijn in mijn borsten, dus kan daar niks aan aflezen aangezien ik toen echt nog niet bevrucht was.

Leuk (soms ook niet) om jullie verhalen te lezen, merk dat ik echt met jullie meeleef, zo spannend allemaal....

Veel succes voor iedereen die dit weekend of maandag gaat testen.
Ben benieuwd!!!
 
Dns je laat me nog even in spanning haha
hier gaat t opzich wel goed. Ik ben zoooooooo moe. Na t eten wat misselijk en ontzettend pijn in m’n rug en buikpijn. Denk m’n darmen. En af en toe die borsten Boh!!! Wel fijn want dit had ik niet zo met m’n miskramen dus geeft m’n goed gevoel.. dacht al wel even vnmiddag dat dit 8 lange maanden worden zo hahahaha 
en toen dacht ik nee nee vind t leuk heel leuk :’)
Joannam ja heel jammer, kreeg een tip om er voor te betalen en dan eerder.. maar dat durf ik niet haha dus dan ma niet. Als ik 8 weken Bn mag ik t missi ook wel zonder echo vertellen..,
ik heb echt n opgezette buik. Voel me al 6 maand zwanger haha lekker uitzetten die buik.
mali mAli aaah een positieve test! Ben je al weet terug?
en kan je al een klein beetje blij zijn? Kunnen het niet je darmen zijn?
junibaby ik hoop dat het je innesteling is! Kan heeel goed!!
 
 
@mandie, oh dat wist ik niet.. hoorde ook van iemand dat ze gerust even eerder mocht komen ivm eerdere miskramen. hopelijk is mijn verloskundige ook zo coulant. mocht ik snel zwanger raken..
ik heb sinds vanmiddag ineens telkens buikpijn en me borsten doen steeds meer pijn... hopelijk is dit een goed teken al ben ik zo bang weer ongesteld te worden ....
 
ik snap t wel. Ze willen niet te vroeg kijken zodat er duidelijk heid is. En z’n vroege echo zou dan bij vreemde vk zijn. En als t dan niet goed is Bn ik liever bij m’n eigen . 
Maar m’n man gaat morgen met de buurman na de Ikea, en daar zit een prenatal. Daar moet tie wat halen van me.. dus dan weten die buren t al... dat word gewoon met kerst vertellen! Haha
 
 
Terug
Bovenaan