wachten.. NOD 10 December, wie nog meer?

hoe is het met jullie vandaag?
hier vanmorgen beetje misselijk maar niet echt noemenswaardig. Verder eigenlijk niet echt klachten op een klein beetje hoofdpijn na. Heb me vanmorgen ingehouden en niet getest. Denk ook niet dak Mn vriend voor de gek kan houden met 1 dag later testen want dan duwt die zondag gewoon een test in Mn handen Haha ? wat dat betreft heeft hij net zoveel geduld als ik (niet dus haha)
 
Haha goed bezig Kimbly? Nog maar een paar daagjes geduld gelukkig! Ik ben sinds vandaag duizelig en heb een soort mes steekjes in m'n onderbuik af en toe doen die flink zeer. Geen idee of het iets goeds of slechts is ? Normaal doen mijn borsten flink zeer voor mijn ongesteldheid nu voel ik ze nauwelijks iets licht gespannen alleen.. 
Ik heb mij ook in kunnen houden met testen alhoewel ik vanmorgen al wel dacht misschien dat ik toch zaterdag al een testje doe haha? Nee wil wel echt blijven wachten tot maandag eigenlijk! Zo spannend!
 
@mandie oh wat leuk, dat boek lijkt me ook erg leuk!!
en ook al ben ik nu wel zwanger dan is het alsnog super spannend tot dat ik naar de eerste echo zou mogen.. dat heb jij ook wel denk ik?

@suuske aah super balen! :(

ik voel me wisselend vandaag.. af en toe wat buikpijn... maar echt zere borsten weer niet vandaag.. ik weet niet wat ik moet denken.. enige wat ik kan is afwachten... helaaaaas
 
Heej dames, 
balen voor de gene die ongesteld zijn geworden :( 
ik had gedacht er niet zoveel mee bezig te zijn maar zelfs nu in Praag zit spookt het contants door m’n hoofd. 
Morgen gaan we naar huis en zou het liefste als ik thuis kom meteen willen testen...ik ga me niet kunnen inhouden denk ik. 
Ik heb nog flink zere borsten die ik een hele dag door wel voel. 
En m’n baarmoedermond is mega hard maar ik weet niet of dat ook altijd zo is als je ongesteld gaar worden. 
Welterusten! 
 
Al 3 dagen krampen in mn onderbuik met vlagen maar de hele dag wel gevoelig! Mijn borsten voel ik nu ook al een dag of 5.. ik wil eigenlijk pas over een week testen ..
 
Oh wat balen Suussske!

Anne W erg is dat he, hoe je je op het laatste moment toch jezelf weer gek kan maken! Ik heb er zelf ook last van hoor, het liefst gooi ik er morgen ook al een testje tegen aan.. het scheelt dat ik ze niet in huis heb!

Ik werd vanmorgen wakker en had super last van m'n baarmoeder, ik had net ook echt een soort messteken dat ik helemaal dubbel klapte van de pijn. Heel apart dat heb ik nog nooit gehad.. Ik dacht misschien een late innesteling, maar zit mezelf waarschijnlijk dus ook weer helemaal gek te maken!
 
Terug
Bovenaan