wachten.. NOD 10 December, wie nog meer?

Joannam  ja dat heb ik ookk! Mega spannend... gister afspraak gemaakt.. 2 januari pas! Dus nog ver lang wachtrn haha
snap wel dat ze niet te vroeg willen, maar had t graag met kerst verteld haha dan is mn zoon jarig en was toch iedereen er!
Dames dat klinkt allemaal wel heel goed, maar als je al je borsten of buik voelt vanwege je zwangerschap, dan word er ook al hcg goed aangemaakt toch? Ik heb ook 4 en 2 dagen ervoor getest en ik had n innestelingsbloedinkje gehad(denk ik) en daarna getest!
 
 
Hey meiden, hier vanmorgen ook flinke kramp in Mn buik maar als het een late innesteling zou zijn is hij wel heel laat gezien zondag NOD is. Heb nog steeds niet getest wacht wel gewoon tot zondag. Had die kramp vorige ronde ook alleen 1 dag eerder en toen werd ik dag van NOD gewoon ongesteld dus ben toch bang dat deze ronde weer niet gelukt is :(
succes allemaal met de laatste lootjes! 
 
 
Oh wat balen Kimbly! Ik baal lekker met je mee want ik had net op het toilet met afvegen iets licht roze en zo begint het bij mij altijd... Helaas! :(
 
Oh wat balen Kimbly! Ik baal lekker met je mee want ik had net op het toilet met afvegen iets licht roze en zo begint het bij mij altijd... Helaas! :(
 
Jaa balen he! Ook nog 3 / 4 dagen te vroeg.. Normaal is mijn cyclisch rond de 30 / 31 dagen. Nu dus 27.. Hopelijk volgende maand meer geluk voor ons! :)

Vanavond op de bank mijn gekregen chocoladeletter soldaat maken. ;)

 
 
Jaa ik ben ook 2 dagen te vroeg nu terwijl ik altijd stipt op tijd ben! Heel vreemd weer dat vrouwelijk lichaam haha!
 
nou hier hetzelfde hoor! Lekker met een chocolade letter languit op de bank! Wacht nog even af of het doorzet en anders morgenavond lekker een wijntje! 
 
Terug
Bovenaan