wachten.. NOD 10 December, wie nog meer?

Hoi dames. Ik weet niet precies wanneer mijn NOD is maar hopelijk mag ik wel meekletsen. Ik ben een jaar en 3 maanden geleden gestopt met de pil en in Juni hebben we een miskraam gehad. Sinds deze cyclus ben ik teunisbloemolie tabletten gaan slikken omdat mijn cyclus enorm lang is 7a8 weken. Ik dacht deze cyclus rond dag 21 mijn eisprong gehad te hebben omdat ik toen pijn kreeg n mn tepels.  Zeker weten doe ik het niet maar ik heb eigenlijk in de tijden sat ik testen gebruikte altijd voor de pijnlojke tepels een positieve test. Nu zit ik op dag 32 en heb ik al een paar dagen pijn aan mijn borsten. Niet mn tepels maar mijn borsten. Weet iemand wat dit kan zijn? 
Als de 21e dag mijn eisprong was dan zou ik 9 of 10 dec mijn NOD hebben.
 
Hey meiden! Vinden jullie het ook allemaal zooo spannend!!! Heb nu redelijk wat krampjes in Mn buik maar kan natuurlijk net zo goed nederende menstuatie zijn.
valt me wel op dat in savonds meer last heb van klachten dan overdag. Zo had ik gisteravond in bed best gevoelige borsten maar nu nergens meer last van.
blijft afwachten...
misschien knal ik er morgenochtend al wel een testje tegenaan. Heb nog Kruidvat 2v5 liggen en een normale van de action. Welke zal ik doen?
 
Hoihoi,

Ik heb dus precies het zelfde Kimbly. S'avonds in bed gevoelige borsten en overdag weer minder. Heb sinds vandaag ook krampjes, het gevoel alsof ik ongesteld ga worden, dat is alleen dan wel vijf dagen te vroeg..

Ben benieuwd of je gaat testen morgen!

Merk je al verschil Mali Mali door het slikken van de teunisbloemolie tabletten of duurt dat eerst een tijdje voordat het gaat werken?

Spannend Lina Hena mijn NOD is ook 11 december. Ik ga dit keer niet eerder testen de vorige 3 x wel gedaan, maar dan altijd zo teleurgesteld als de test wit blijft.. Dit keer heb ik mezelf echt beloofd te wachten, maargoed misschien dat ik me ook dit keer niet in kan houden hoor haha

 
Is nog even afwachten of het gewerkt heeft maar als het klopt dat ik mijn eisprong week 3 heb gehad op of rond dag 21 dan scheelt het 3a4 weken!
 
Halloo anneex

Ik heb precies hetzelfde geval gisteravond krampjes in me buik nu is het alleen gerommel maar ik denk niet dat ik zo geduldig kan zijn?
Hoeveel dagen van te voren had je getest ik denk dat ik vrijdag ga testen..

 
 
Hoi Linea Hena, hahah erg is dat he! Ik had vorige maand twee dagen voor mijn NOD getest alleen werd daarna dus ongesteld. Ik wil nu eigenlijk echt wachten tot maandag en het liefste tot dinsdag als dat me lukt! Heb dit keer ook geen testen in huis dus dat maakt het al een stukje makkelijker ;)
 
Halloo anneex
Jaa haha echt erg! Oo wat jammer gaf hij dan ook negatief aan?
Ik heb helaas wel test thuis liggen, ik wil ook eigenlijk het liefst vol blijven houden maaar het is heel moeilijk voor mij is het de eerste keer..
 
 
 
Hoi Mali!
we hebben al eerder in het zelfde topic gezeten!
ik heb ook meer n trekkerig en vermoeid gevoel in m’n borsten. M’n tepels beginnen nu pas meer gevoelig te worden..
zou wel heel fijn zijn als het zoveel weken scheelt!
anneex dat is een lastige klacht! Ik had ook al 6 dagen van te voren menstruatie gevoel terwijl ik normaal niks voel van m’n menstruatie. En ik ben zwanger! Dus t kan!
 
ik deed ook altijd m’n testen te vroeg. Dit keer was ik zo overtuigd dat ik zwanger zou zijn. Heb 4 en 2 dagen coor Nod getest. 4 dagen ervoor een tuurstreep wn2 dagen ervoor een duidelijke streep!
maar snap dat he wilt wachten!
 
Terug
Bovenaan