Wachten op nod (mei)

MammavanB: Ook op NOD?
Liepen jouw testen op of heb je daarna niet meer getest? Ik heb ik nov en april met 5 weken een vroege mk gehad en toen waren mijn testen ook licht (wel iets donkerder dan nu) dus ben een beetje negatief ingesteld inmiddels uit zelfbescherming..:( Hoop echt zo dat het inderdaad "derde keer scheepsrecht" is.
Fijne zwangerschap toegewenst! Je bent al een heel eind! 

@sunkissed: wat lijkt me dat naar zeg een mk :( En hoe verder je bent hoe lastiger er mee om te gaan lijkt mij...
Ik had gister echt last bij mijn eierstokken en dacht: mijn NOD komt er aan. Maar vandaag voel ik weer niks. Wel zag ik vanochtend dat mijn temp hoger was dan afgelopen 3 dagen. Maar volgens mij kun je dat ook niet al te nauw nemen. Ik moet binnen nu en 3 dagen ongesteld worden, en had vanochtend een negatieve test. 
I.p.v dat ik nou gewoon wacht tot mijn NOD ? pff, wordt soms wel een beetje moe van mezelf. Maar begin onderhand schoon genoeg te krijgen vh wachten ( nu al) Terwijl er zat vrouwen jaren bezig zijn, wat moet dat een hel zijn zeg..

Ik heb met deze zwangerschap nooit geen knaltesten gehad.. ik heb in diezelfde week nog getest en je zag de lijn duidelijk maar niet knal.

@Libelletje: Ja, ik was de eerste keer overstuur toen had ik het echt niet verwacht. De tweede keer was ik meer nerveus en erg verdrietig toen het weer mis ging. Met name ook de dagen daarna, want het is een heftige menstruatie en dus echt vervelend. 
Spannend voor jou! Ik ben ook al 3 dagen voor mijn NOD begonnen met testen hoor die laatste week voor NOD vind ik echt zo spannend dat ik het geduld niet opbrengen. Misschien een beetje dom. 
@MammavanB: Oké bedankt voor jouw reactie. Ik ga nu even niet meer testen misschien halverwege komende week ofzo. 

Hoi hoi,
Ik heb mijn nod op 16 mei maar voel wel sinds vandaag lichte krampjes wat lijkt op menstruatie klachten. Dit is ons eerste ronde mbv clomid. Daarvoor helaas 2 jaar zonder succes dus hoop nu echt dat het is gelukt. Wachten is zo slopend.

Groet,

Hai,
Ik wacht ook nog steeds op mijn menstruatie.
Vrijdag was mijn NOD maar nog niks te bekennen.
zwangerschaps test was negatief vanmorgen.
Toch nog maar even afwachten.
Leuk om zo iedereen een beetje te volgen. 

Groetjes,
Melly 

Terug
Bovenaan