Wachten op nod (mei)

Daniek, is er bij jou al meer nieuws? Voor mij wordt het aankomende week spannend. Voel nog niks geks naast wat steekjes bij m'n liezen /baarmoeder dus kan alle kanten op denk ik.
Ben benieuwd hoe het met jou is! :) 

Ik ben eerst nog op mijn ei aan het wachten, ik heb vorige maand een miskraam gehad met 5 weken dus ik ben nu met ovulatietesten bezig om te kijken wanneer mei ei komt. Zit op dag 18 maar nog niks te zien. Hopelijk duurt het niet te lang. Daarna het lange wachten tot nod pfff dat vind ik altijd het ergste. Voor mijn miskraam had ik niet zo’n stress ervan maar deze cyclus ben ik er weer redelijk veel mee bezig. Hooelijk gaat dat straks weer wat beter.

@libelletje, ah wat ontzettend balen! welke ronde ga je nu in? 

@ gebruiker10127080, ja spannend! ik heb gewoon elke dag een test gedaan vanaf het moment dat ik mijn eisprong normaal gesproken had. ik had hem uiteindelijk i.p.v dag 14 op dag 18. nu weet ik dus alleen niet of ik aanstaande woensdag hopelijk geen menstruatie heb of dat dit dus is opgeschoven naar a.s. zaterdag. gewoon blijven testen, komt goed! Succes! 

@ Alison: ik ga naar ronde 4. Teminste als je rekend vanaf natuurlijke menstruatie naar natuurlijke menstruatie.
als je rekend vanaf mijn ontrekkingsbloeding dan ga ik ronde 5 in. Had namelijk in het begin 2 cyclussen van 42 dgn pff
En jij??

Ok en je gebruikt ook de ovulatietesten he? ( sorry kan soms niet meer bijhouden wat ik van iedereen lees :)
Ik was in maart voor de 1e keer zwanger van ons 1e kindje bij ronde 2 helaas op goede vrijdag een miskraam gehad met 8 weken. 
Nu het weekend van 4 mei alweer een positieve ovulatie test gehad dus ik hoop nu weer zwanger, maar ik weet dus niet zo goed wanneer ik mijn NOD heb. normaal was mijn cyclus altijd 28 dagen en op dag 14 mn ei, maar nu is dat 4 dagen opgeschoven deze ronde dus weet nu niet of mijn nod deze woe is of deze zaterdag, jij een idee? geen symptomen zoals de vorige keer maar wel een zeurderig gevoel bij mijn buik en vooral liezen. 

@Alison: ik heb t zelfde probleem. Kan af en toe ook niet meer bijhouden wat iedereen zegt haha? Maar nu herinner ik me weer jouw verhaal! Wat een teleurstelling moet dat geweest zijn die mk zeg :( En dan druk ik me nog zacht uit..
Maar wanneer ben jij gestopt met de pil dan?
Wat betreft je NOD: als je weet wanneer je ei is geweest en je weet de lengte van je luteale fase. Dan kun je het ongeveer uitrekenen. Maar cyclus tot cyclus kan ook verschillen. 

Hoi libelletje, ja dat was zeker heftig. Had er ook geen sec bij stil gestaan dat het mis zou kunnen gaan, heel stom.Zal bij een nieuwe zwangerschap wel een stuk spannender worden denk ik. Deze wachtweek vind ik nu ook spannender heel maf. 
Ja ik ga er nu even vanuit dat ik za 18 mei mij nod heb. Was voordat wij begonnen al een jaar gestopt met de pil. Wilde alle troep goed uit mijn lijf hebben en m'n cyclus afwachten, maar die was gelijk regelmatig.
Wanneer is weer jouw nieuwe kans? Hopelijk volgende ronde raak, ik ga voor je duimen! Nu wel steeds een cyclus van 28 dagen? 

Terug
Bovenaan