Wachten op Nod na ronde 6

R1988, oke spannend, hoop dat het een beetje overeenkomt. Ik heb er zelf nog een liggen. Moet ook weer nieuwe bestellen.

test je op meerdere tijdstippen? Ik de vorige keer wel, toen had ik in de ochtend nog niets en in de avond ineens een smiley
 
Ik test 1x per dag. Rond 5 uur in de avond. Ik heb sensitest erg makkelijk. Hij was negatief vandaag. Had ik ook niet anders verwacht.  13 april had jij je nod?
 
Ik heb ze van clearblue en van de action liggen. Zodra die van de action donkerder wordt test ik met die van clearblue.

ik heb 8 april mijn nod
 
Dat is heel dicht op die van mij. 5 april. Mijn temperatuur begint nu te dalen. Gisteren toch nog kunnen klussen.  Nu afwachten en verder klussen.
 
Dat is een goed teken R1988 en fijn dat jullie gister nog bezig zijn geweest. Wat zegt je ovulatietest?

Wij proberen deze week elke dag te doen. Had alleen gister tijdens de seks last van pijn aan mijn rechterkant, hebben jullie daar ook wel eens last van?

Blijven jullie erna eigenlijk langer liggen?
 
Gisteren was hij nog negatief. Ik verwacht dat hij dinsdag a woensdag positief zal zijn. Soms maar niet zo vaak.

Vanaf morgen ook elke dag.

Ja we blijven even liggen. Soms dan hebben we seks voor het slapen gaan en dan blijf je sowieso liggen.
 
Ik blijf idd ook nog even liggen, heb altijd een handdoekje eronder liggen. Mijn eisprong zou vrijdag zijn, maar mn temperatuur van do tm zo is 35.9, 35.6 en 35.8. Alleen zelf lijkt het alsof ik hem dinsdag had gevoeld, had pijn rechtsonder in mn buik. Maar gister had ik ook mega last van mijn buik. Ik zelf kan moeilijk vaststellen wanneer mn ei springt helaas, maar sommige vrouwen hebben dat. Heb net mijn temp opgemeten en die was 36.3
 
Terug
Bovenaan