Wachten op Nod na ronde 6

Ik ben heel benieuwd . Je temperatiur is wel gestegen. Het kan zijn dat he eisprong eerder hebt gehad. Ik doe smiddafs ovulatietesten.

Je temperatuur is wel nog echt heel laag.
 
Hi! Even druk geweest :) We zitten deze maand dicht bij elkaar!

Christa je temperatuur ziet er goed uit hoor. Goed verschil, hopelijk stijgt deze nog iets meer. Je kan ook beetje bij verwarmen met kruik of pittenzak op je buik of onderrug. Totaan de mogelijke innesteling  (gemiddeld dag 25). Warmer is een goede plek voor het eitje.

Zo stom. Vanmorgen door mijn wekker heen geslapen. Laat naar bed door feestje dus ik weet niet helemaal hoe mijn temperatuur was vanmorgen. Nog geen duidelijke daling gehad. Hoopte deze gisteren of vandaag te hebben. Dan meeste kans dat het raak is omdat mijn vriend natuurlijk weg gaat... baal wel hoor haha. Voelt beetje als verspilde maand. Maar helaas met zijn werk gaat het zo... Kan volgende maand weer zo gaan.
 
Ik blijf wel altijd minuut of 20 liggen na de seks maar voor ik ga slapen ga ik wel naar het toilet. Anders krijg ik snel blaasontsteking. In november ook gehad daardoor.

ik voelde de afgelopen mijn eisprong, behalve vorige maand. Deze maand ook nog niets.. Kan ook door acupunctuur komen.

Deze maand geen ovulatietesten voor mij. Vond ik zo'n gedoe. EN temperatuur EN ovulatietesten EN acupunctuur... anders kan ik het helemaal niet loslaten.

Misschien volgende maand..... Al hoop ik stiekem dat dat niet nodig is... ;)
 
K5 wat leuk om weer van je te horen.  Wanneer is jou nod?

Ik gebruik ovu test omdat mijn temperatuur zo raar deed afgelopen dagen. Na eisprong ga ik niet meer temperaturen.  Ook omdat ik er niet teveel mee bezig wil zijn.

Wil het ook meer loslaten. Hopelijk werpt dat zijn vruchten af.
 
Toevallig had ik dat laatst, k stond in de douche, het was heel plakkerig zeg maar. Maar normaal ben ik me er niet zoveel mee bezig. Mijn nod is 31 maart, hopen dat ik wat positiefs heb dan.

3e week van april ben ik paar dagen weg met mn ouders en familie en mn vriend, mocht ik zwanger zijn kan ik ze het gelijk meteen vertellen
 
Ik heb het 1x echt gemerkt.  Was 2 dagen voordat mijn eisprong was. Maar ik merk het verder bijna niet.
 
Terug
Bovenaan