Wachten op Nod na ronde 6

R1988, ben benieuwd waneer je ovulatietest positief is. Vanaf morgen kan ik ook weer testen.

Christa, wel fijn dat je echt merkt wanneer je een eisprong hebt. Vorige ronde heb ik het ook duidelijk gevoelt. Spannend je bent de eerste!

K5, snap dat het allemaal even teveel is. Het hoeft ook niet allemaal elke maand.

Het schijnt dat je er wel veel aan af kan lezen, maar dan moet je echt minimaal 1 cyclus kijken hoe je cervixslijm veranderd.
 
Ik hoop ook snel positieve test te hebben. Maar ga er wel vanuit dat die komt.  Daarna gewoon lekker genieten en het allemaal even vergeten en leuke dingen doen.

Spannend Christa op de verjaardaf van mijn beste vriendin.. moet geluk brengen. .
 
Hoi dames!

Sorry dat ik niet meer reageer op de forum.  Ik zie soms de berichten en de verhalen voorbij komen en ik hoop voor jullie dat het zo snel voor jullie iets moois uitkomt.  Ik moet eerlijk zeggen ben er totaal niet zo mee bezig op dit moment ik ben veel ziek en voel me niet lekker en veel in bed. en moet me richten op andere dingen.  En er zou voor mij vast een moment komen dat het een keertje zou komen. Maar nu nog niet ik heb veel te veel aan me hoofd en ik ga me richten op me nieuwe opleiding op administratief en daarnaast doe ik horeca met mensen met een verstandelijke handicap helpen in de bediening en keuken in een lunchroom en ik merk dat ik teveel mee bezig ben geweest en eerst me moet focussen dat de opleiding goed lukt en daarnaast me zorg in de restaurant nog kan doen. Lieve meiden ik lees nog mee en ik reageer soms nog maar ik zou heel blij zijn voor jullie! ☺ echt het is jullie gegunt.

Liefss
 
RB wat vervelend zeg dat je ziek bent! Niet ernstig hoop ik? Je was inderdaad een tijde niet op het forum.  Ben je mog bij de gynaecoloog geweest?

Het is even goed om het naast je neer te leggen zover dat dat kan. Heel hoed van je!

Wat een lief berichtje! Voor jou precies hetzelfde natuurlijk.

Liefs
 
Mijn temperatuur is vandaag 36.7. Dus een duidelijke daling voor eisprong. Hij moet nog iets verder zakken.
 
Helemaal begrijpelijk RB! Goed aan jezelf denken! Het allerbelangrijkste!

@1988; fijn! Hier nog geen daling, al moet ik wel zeggen dat ik gisteren niet goed heb kunnen meten door heel laat naar bed en heel laat wakker. Misschien is ie toen geweest, maar denk het niet. Zit nog op mijn gemiddelde van 36.9

Misschien morgen dan...
 
Ja ik ben er geweest maar ik had een slijmpropje en vorige week maandag werd ik maar 1 dag verloor ik een beetje bloedverlies maar een heeeel klein beetje. Maar dat is sws de laatste tijd wel.

Ik heb nu ook even voor de nuvaring gekozen om alles op de regelmaat te krijgen. En dan is verder kijken op ten duur. Maar ik wil het heel graag maar nu wil het gwn niet en ik ben al een  jaar bezig em het lukt niet steeds dat is nu even me eindpunt dat ik er niet aan wil denken.

Nee niet ernstig hihi! Maar ik voel me heel raar en heel moe en slaaploze nachhten en heel duf en soms heel beroerd.  Ik heb wel contact gehad ik moest van de gyn wel in de gaten houden.

 
Ik begrijp inderdaad dat het erg frustrerend is.  Dat begrijp ik heel goed. Loop je nu ook bij de gynaecoloog?

Hou het inderdaad goed in de gaten.

Ik denk aan je.
 
Terug
Bovenaan