Wachten op Nod na ronde 6

Jeetje spannend hoor Christa, heb je altijd zo'n last van je buik?

Ik twijfel of mijn eisprong nou al geweest is, hier even een overzicht van mijn temperatuur dag 7 36,9, dag 8 36,7, dag 9 36,6 en vandaag 36,8.

Vorige ronde daalde mijn temperatuur eerst naar 36,4 en een paar dagen later zelfs naar 36,0. Toen was duidelijk een daling merkbaar, maar nu niet en ovulatietesten zijn ook negatief, heb wel steken aan de rechterkant.
 
Mijn ovulatie test was gisteren avond positief.  :)

Wel gek svlok ovulatie test zou dat dan aan moeten geven. Mijn temperatuur is 36.6 vandaag.

Balen Christa Spannend!
 
Ja, dus wellicht toch nog geen eisprong. Ben benieuwd wat er straks wordt gezegd bij het maken van de echo, wellicht staat ie op het punt om te springen.

mooi flink aan de bak dus R1988
 
Ja vanochtend was hij ook positief!  Jazeker! Hihi dat komt wel goed:)!

Wel fijn dat ik hem nu heb en niet het weekend
 
Ik vind de daling wel redelijk svlok. Benieuwd wat je vandaag hoort.



Oh super r1988! Succes ;)



Hier vandaag een daling van 0.2. Voor mij zoals afgelopen maanden rond eisprong. Ik ga geen ovulatietesten meer doen deze maand. Mijn vriend is toch weg tot vrijdag. Nu gewoon hopen op een goed en sterk zaadje haha!
 
R1988, wat fijn dat ie vanochtend ook positief was, hopelijk is het deze ronde raak ;)

Vanochtend is er een inwendige echo gemaakt en op dit moment is mijn eitje 14 mm, hij groeit met 2 mm per dag dus de verwachting is dat hij vrijdag of zaterdag springt. Helaas zit ik dan zelf in het buitenland i.v.m. een vrijgezellenfeest. Verder kreeg ik te horen dat ik maar een werkende eierstok heb, de andere is te klein en niet actief :(

Ook moest ik vandaag voor controle naar het ziekenhuis om te kijken of mijn tumor onder controle is. Helaas was mijn prolactine nog steeds te hoog en moet ik een hogere dosering gaan slikken.
 
Terug
Bovenaan