Wachten op Nod na ronde 6

Hé wat een dag voor jou svlok!

Goede nieuws, je hebt een eisprong!

Maar helaas deze maand ook niet op een handig moment. Wat balen dat je maar 1 werkende eierstok hebt. Vertelden zij nog iets over hoe dit je kansen beïnvloed?

En de tumor ook niet heel positief. Balen meis! Sterkte! Nooit leuk zulk nieuws.
 
Ja dat is inderdaad voor vandaag even het enige goede nieuws. Ik weet wanneer ik hem kan verwachten, dus dat wordt vrijdagochtend de wekker extra vroeg zetten, omdat ik van vrijdag op zaterdag niet thuis ben.

Ze heeft verder niet echt besproken hoe ik mijn kansen kan vergroten. Het enige wat ze kan doen is kijken wanneer je ei springt zodat op de juiste dagen seks hebt.
 
Wat balen svlok dat je dit nieuws hebt gekregen:( sterkte

Mijn test was gisteren middag hartstikke positief.

Vanochtend was mijn temperatuur weer gestegen 36.8. Ik denk mijn eisprong te hebben gehad.

 
Wat fijn r1988! Nu weer hopen en afwachten!

Ik heb nog een beetje last rechts in min buik. Denk dat vandaag eitje springt. Op hoop van zegen van super kwaliteit zaad van mijn vriend haha.

Nja heb er een hard hoofd in helaas. Had liever dat mijn eisprong gisteren of vrijdag was. Dit is bijna niet mogelijk om deze maand in verwachting te raken. Balen. En volgende maand wss hetzelfde :(

Probeer het los te laten en soms gaat het maar vaak niet..
 
Mijn temperatuur was weer hoger, 36.9. Nu beetje bijverwarmen dat deze snel stijgt, minimaal 3 dagen aaneengesloten 0.2 verschil met het hoogste van de rest van mijn cyclus. Bij mij is dat 37.0

Dus hij moet stijgen naar minimaal 37.2
 
Wat fijn dat je een eisprong hebt gehad R1988, nu maar hopen dat het raak is.

K5, zaad kan langere tijd overleven dus wie weet is het wel raak. Hoezo moet je bijverwarmen?
 
De acupunctuur raad dat aan. Hoe sneller het stijgt na je daling, hoe beter de omgeving voor je ei.

Het beste is als deze 0.2/0.3 per dag stijgt na de daling, tot aan 0.2 boven je hoogste temperatuur de rest van de cyclus voor de daling.

Bij mij stijgt deze vaak langzaam, de afgelopen maanden. Daarom verwarm ik even bij!
 
Vanochtend bij gyn geweest. Alles zag er goed uit. Zw heeft goede hoop dat ik snel zwanger raak.  Op de vruchtbare dagen om de dag sexen.

Nu rustig afwachten.

<span style="line-height: 1.5;">36.9 is toch een prima temperatuur?</span>

Ik ga vrijdag weer naar acupunctuur. Deze maand goede hoop..
 
Terug
Bovenaan