Wachten op Nod na ronde 6

Ik vind het zelf heel vervelend dat bijna iedereen een temp. Hrrft van boven de 36.3 graden. Kom ik hier met mijn 35.5 etc hahaha. Nog 9 dagen tot mijn nod. Tot de dag van vandaag alles wat ik doe heb ik pijn in mijn linkerkant van mn buik. Misschien is dat een innestelings gevoel of iets? Sommige hebben een bloeding, maar ik weet van mezelf nog dat ik dat vorig jaar niet had
 
Oh wat een gerustellende woorden r1988! Hoop! Ik duim voor je deze maand weer! Voor iedereen.

Temperatuur 36.9 is prima maar dat is mijn normale temperatuur. Voor zwangerschap wordt je temp. hoger dan normaal.



@Christa! Geen zorgen elk lichaam is anders niet toevallig zit jij lager en wij wat hoger. Ik zou liever wat omlaag zitten met standaard temperatuur. Bijverwarmen is makkelijker dan zakken in temperatuur. Geen zorgen voor jou!

Wel gek dat je buik zo gevoelig is! Ik hoop een goed teken voor je!
 
Ja heb daarom even een kruik geleend van mijn nicht. Even de aankomende dagen met een kruik liggen op de bank. Dus ik ben benieuwd. Wil me er niet te veel op focussen. Wil wel een afspraak maken by de folikkelarts als het weer niet is gelukt.

Voortekenen toen k zwanger was vorig jaar was dat ik ineens mega veel puistjes kreeg. En heb laatst nog in mn agenda opgezocht wanneer ik ongesteld zou moeten worden en wanneer ik de test had gedaan. Had blijkbaar dus een week later getest omdat mensen tegen mij zeiden dat ik zwanger was vanwege de buikpijn die ik continu had. Maar we zullen zien deze ronde. Ronde 7 alweer
 
Hier ook weer aan het wachten op mijn nod. Deze zal rond 5 april zijn. Heb vandaag een positieve ovulatietest gehad op cyclusdag 30.

Mijn cyclus is lang en wat onregelmatig. Vorige maand had ik op dag 21 een positieve ovulatietest. Had voor deze maand de hoop al opgegeven op een positieve ovulatietest maar vanmorgen was ie er dan toch echt.

Dit is voor mij ronde 6 of 7 weet het niet 100% zeker omdat mijn cyclussen wat langer zijn.
 
Welkom Chantal!

Wat goed dat je deze maand toch een positieve ovulatietest had. Voor jou ook het wachten nu gestart voor de nod. Balen dat je zulke onregelmatige en lange cycli hebt. Doe je nog iets anders dan testen? Temperaturen?

Succes!
 
<p style="text-align: left;">Ja ik temperatuur ook.</p>
<p style="text-align: left;">Maar ik kan nooit op hetzelfde tijdstip tempen omdat ik zelf onregelmatig werk (in de zorg) dus hier kan ik ook niet volledig op vertouwen.</p>
 
Wat vervelend chantal dat je onregelmatige cyclus hebt.  Wel positief can de ovulatie test.

Mijn nod is ook 5 april. Hopelijk positief!  We blijven duimen.
 
Wat een goed nieuws R1988, hopelijk ben je inderdaad snel zwanger :D

Christa, maak je geen zorgen om de verschillen in temperatuur. Iedereen heeft een ander lichaam, dus ook een andere temperatuur. Wellicht een hele domme vraag maar wat doet een folikkelarts precies?

Welkom Chantal, we zitten allemaal vlak na elkaar met onze nod, wordt een spannende week zo begin april! Wat fijn dat je vanochtend een positieve ovulatietest had.

Mijn ovulatietest is helaas nog niet positief, maar ik hoop dat ik vrijdag of zaterdag een positieve test heb en laat vrijdagochtend weer een echo maken om te kijken of mijn ei al gesprongen is of nog moet springen.

 
Terug
Bovenaan