Wachten op Nod na ronde 6

@svlok ik had het ook ergens op t forum gelezen. Arts die ongeveer weet hoe en wanneer je eitje springt (als ik het goed heb begrepen)
 
Hebben jullie ook dat jullie tepels veranderen? Hahaha gekke vraag als ik het zo typ. De afgelopen 1.5 worden ze donkerder met in het midden wit, op de tepels zelf. Ook donkere puntjes. Ik heb een borstverkleining gehad, maar dit ken ik niet.... jullie?
 
Ik heb het zelf geregeld bij prenatalescreening. Zij helpt vrouwen die zwanger willen worden door te kijken wanneer het eitje springt. Zijn al meerdere bij haar geweest en die waren sinds hun bezoek aan haar allemaal binnen 3 rondes zwanger inclusief prissssie.

mijn borsten veranderen de hele tijd gedurende de cyclus. Heeft met je hormonen te maken. Ik zelf word er niet wijzer van.

vanochtend is mijn temperatuur weer gestegen. Dat had ik vorige ronde ook vlak voor de daling, dus hoop dat mijn eitje morgen springt. Alleen heb ik nog weinig slijm, normaal wel meer rond mijn vruchtbare periode.

 
Mijn borsten veranderen helemaal niet. :( ook niet voor mijn menstruatie daar aan merk ik het dus sowieso niet.

Kon het toch niet laten om tetemperaturen. (Je bebt er zo aan gewend) mag niet meer van mezelf. Maar hij was 37.0. Prima :)

Nu lekker genieten en niet meer zoveel proberen eraan te denken. Kan best zijn dat ik even wat minder op het forum ben.
 
Mijn temperatuur was vanochtend 37, dus verwacht morgen een daling.

K5, De naam staat in mijn vorige post, prenatalescreening.com en ik adviseer via het contactformulier op de website een berichtje te sturen. Mirjam belt je vaak snel terug!

R1988, elk lichaam is anders, je borsten hoeven niet te veranderen. Ook helemaal niet erg toch, ik dacht ook minder hier te zijn, maar de verleiding is toch groot. Haha dus zit er nog steeds veel op
 
Terug
Bovenaan