Wachten op Nod na ronde 6

Goed. Me nod is geweest en ik ben het nog niet geworden ik wacht nog even met testen ik hoop nog op niks en ga nog van niks uit.  En anders test ik woensdag ochtend.

Jammer chrisstaa vervelend zeg! Hopen op de volgende ronde beter.
 
Ahw jammer christa das balen zeg blijf positief hè meis,

dames een vraag Blijf je tempra hoog tot je menstruatie had vanmorgen getempt en de mijne was 37,5 heb als het goed is me eisprong al gehad hoe werkt zo iets je moet elke ochtend rond de zelfde tijd stip tempen toch en voor het opstaan hè. Heb normaal een temp van 36 ,5.

Liefst
 
Dank jullie voor alle felicitaties dames.

Christa wat vervelend, elke keer weer een domper om op te gaan naar de volgende ronde.

het heeft mij echt geholpen om er niet mee bezig te zijn, nou helemaal niet is niet mogenlijk voor ons denk ik maar zo min mogelijk. Ik brn totaal niet gasn letten op symptomen en had ze dus ook niet, nu pas begint het een beetje te komen maar echt heel weinig. Het enige wat ik echt gemerkt heb is dat ik voor mijn nod echt kurkdroog was vanonder terwijl het notmaal op witte vloed lijkt (en dus altijd dacht dat het wel raak kon zijn)

ik wil jullie nogmaals veel succes wensen en hoop dat jullie er ook gewoon nog een beetje van kunnen genieten.

ik ben nu nog erg voorzichtig met vertellen aan mijn omgeving ik wacht liever tot ergens week 7, ik vind het nog erg spannend.

succes en liefs x Denise
 
Hoi dames!

Hoe gaat het met iedereen? En kwa het tempraturen van jullie?

Ik zelf ben nu volgens me kalender al 5 dagen overtijd en behoorlijk misselijk s.ochtends en veel aan de diarree ( sorry voor mijn benaming) en heeel moe en behoorlijk warm elke keer en s.avonds en s.ochtends koud! Dus ik denk dat ik nog even wacht met testen aangezien ik een hekel krijg aan die testen.

Denise: nee tuurlijk snap ik het dat je daar mee wil wachten en dat je het nog erg spannnend vind maar wel super leuk! En hoop ook dat het voor je zo blijft dat je een fijne zwangerschap ingaat dan zo misselijk. ☺
 
Spannend Roween, ik begrijp dar je wilt wachten, we hebben teveel negatieve testen gehad denk ik :(.

hou ons op de hoogte, ik blij meelezen want ik vind her toch erg spannend voor iedereen.
 
Haha ja precies! Ik vind het heel rot om steeds een test te doen het maakt me te frustrerend. Dus ik wacht op een week en dan doe ik woensdag ochtend dan een test.

jij had niet zoveel symptomen denise? of ook wel ietsjes wat je normaal niet had?

Liefs
 
Oh spannend RB. Knap dat je kunt wachten.

Hier beginnen de kwaaltjes. Steekjes in mijn buik, witte vloed en af en toe branderig in mijn borsten. Beetje geïrriteerd soms.

Temperatuur nog steeds 37.2 of 37.3

Gevoel dat het eraan komt, menstruatie, afwachten.

Vandaag dag 27. Gemiddelde cyclus tussen 28 en 34 dagen.

Fijne avond!
 
Terug
Bovenaan