Wachten op Nod na ronde 6

Denise van harte gefeliciteerd!

Ik lees ook wel mee, maar zal wat minder reageren, vooral omdat ik merk er teveel mee bezig te zijn.

deze ronde gaat erg raar, op dag 15 een temp. van 36,3, gister 36,5, maar vandaag ook weer 36,5. Mijn slijm is vandaag ook dikker dan gister, dus het lijkt erop dat ik vandaag pas mijn eisprong heb, gister wel een positieve ovulatietest van CB. Denk dat mijn nod hierdoor ook helaas later is.

ik ben 27 en we gaan voor ons eerste kindje
 
Svlok beter flink klussen dan hihi! Mooi dat je je eisprong hebt! ☺

Ik ben trouwens 24 en ik ga ook voor me eerste kindje! ☺
 
We zitten inderdaad allemaal dicht bij elkaar.. hopelijk is het voor iedereen raak en mogen we straks zwangerschapsdingen delen i.p.v kletsen over het lange wachten.

Ik ben trouwens 26 en dit is voor ons ook ons 1e kindje
 
K5 hier gaat het goed, ik verwacht er eerlijk gezegd niet zo veel van. Vanochtend mn temo gemeten en die was weer 35.4..
 
He balen Christa :(

mijn temperatuur gaat erg raar voor mijn gevoel, gister 36,5 en vandaag 36,6. Hij stijgt heel langzaam. Gisteravond voor de zekerheid ook nog een ovulatietest gedaan en die was negatief, dus heb waarschijnlijk mijn eisprong ergens tussen zondag en maandag gehad. Ik heb er deze ronde weinig vertrouwen in
 
Ik snap ook niks meer van mijn temperatuur, 4 dagen geleden was het nog 36.2 graden, gister 35.4 en net 36.4. ( Ik ben opgestaan voor ik ging meten want de bel ging af, had een afspraak staan maar was vergeten hoe laat) Anyways, ik denk dat het een klein verschil zou zijn, als ik 3 uur geleden had opgemeten, zou die waarschijnlijk rond de 36 zijn. Maar goed vrijdag NOD. Geen kwaaltjes, geen gevoelige borsten o.i.d. alleen iets meer puistjes. Ik ga er van uit dat het weer niet is gelukt. Maar we zullen zien, 2 days left..

Goodluck Ladies X
 
Christa, ik heb alle rondes vanalles gevoelt en gehad behalve deze ronde en nu is het raak dus het zegt echt niks. Ik zit nu een dag na nod en nu pas voel ik dat mijn borsten soms gevoelig zijn en heb nu pas veel honger en dorst maar meer ook niet.

Veel succes en hoop voor iedereen op goed nieuws deze maand
 
Terug
Bovenaan