Wachten op Nod na ronde 6

Het enigste wat ik eerder niet gehad heb ik de steekjes die meer lijken op krampjes bij mijn eisprong dan menstruatie. Eisprong 8 dagen geleden gehad. (Ovulatietest)
 
Waneer is je nod K5? Klinkt namelijk ook spannend zeg! En ook wel een beetje kennende kwaaltjes wat ik ook heb!  ben benieuwd haha
 
Volgens mycalender woensdag. Maar mijn cyclus wisselt per maand tussen de 28 en 34 dagen.

Als ik naar mijmijn positieve ovulatietest kijk, 14 dagen later is vrijdag.



Spannend weekje weer!
 
<p style="text-align: left;">Pff dames moet nog 4 daagjes wachten.. duurt lang..</p>
<p style="text-align: left;">Ben me op moment een potje misselijk.. (zit in de nachtdienst), ben de hele dag al mega moe, mijn borsten zijn nog steeds gevoelig en het idee dat ze flink wat voller zijn. Mijn buik voelt ook erg vreemd aan.. kan het niet echt omschrijven...</p>
 
<p style="text-align: left;">Hai chantal. Ik ken het gevoel ook maar al te goed ik merk her namelijk heel erg als ik s.ochtends een beetje wakker word merk ik het gelijk al kwa de misselijkheid en me darmen die steeds aan het rommelen is. En de gevoelige borsten en zoveel moeheid.</p>
<p style="text-align: left;">Spannende nod dagen voor jullie zeg!</p>
 
Vandaag een temperatuur dip naar 37.1..... of innesteling  (9 dagen na eisprong) of mijn menstruatie komt eraan.

Hoe is het met svlok en r1988?
 
Roween, het enige wat ik had dat ik vanaf de eisprong mijn baarmoeder af en toe voelde, geen pijn maar ik voelde hem, verder totaal geen symptomen en de dagen voor nod was ik echt kurkdroog onder dus dat vond ik allemaal vreemd, geen buikpijn, geen gevoelige borsten dus ben stiekum gaan testen en het was dus raak :). Nu nog steeds geen symptomen, alleen zijn mijn borsten voller, ik voel nog steeds mijn bm en soms honger aanval. Ok blijf meelezen hoor, ben nu wel erg benieuwd. Vorige x met mijn mk had ik al heel vroeg en heel veel symptomen overigens dus het zegt echt niks.
 
Hoi meiden

spannend Roween hoop het zo voor je het is je zo gegunt. En de andere dames ook spannend die aan het wachten zijn.

Hier denk ik dat mijn menstruatie eraan komt heb al drie dagen buikpijn hoofdpijn en een heel klein Beetje bloed meer roze eigenlijk.

En ik had laatst na het klussen ook bloed best veel eigenlijk is dat normaal?

is me al twee keer over komen.

verder moe en hoofdpijn ga nu ronde acht in hierna als me menstruatie is doorgezet.

Nou Roween ik duim voor je lieve schat xxx

dames ook veel succes

liefst
 
Terug
Bovenaan