Wachten op Nod na ronde 6

Hallo Denise gefeliciteerd met je zwangerschap en wat erg van je mk zelf heb ik ook een mk gehad in nov 2016 ook met zes weken en dat is wat je niemand wenst was er kapot van heb zelf twee meiden en heb nog nooit een mk gehad.

laat het even tot je bezinken en geniet van je zwangerschap!

ben net 35 jaar en ben in augustus gestopt met de pil en in sept zwanger geraakt maar helaas. Ik ga nu voor ronde acht ben na me mk nog niet zwanger geraakt.

Hoi Roween ja de dokter geeft me nog twee à drie maanden de tijd en als ik nog niet zwanger bent mag ik terug komen. Ik hoop alleen niet dat ik weer zo een lange cyclus hebt als vorige maand 51 dagen ik zit nu op dag 25 van me cyclus en af en toe zakt de moed een beetje weg omdat je het zo graag wilt. Moet idd het even een beetje los laten wn proberen te ontspannen. Nou dames die aan het wachten zijn nu hoop het zo voor jullie zal duimen.

Liefst wandana.
 
<p style="text-align: left;">Heyhey. dat is indd erg lastig en heel rot. denise ik weet hoe het kan voelen meis! het is echt zwaar en wandana van jou wist ik het ook indd meid. Ik heb november ook een mk gehad met net 6 weken en ik voelde me ook behoorlijk down! ik was samen tegelijk met een vriendin zwanger en zij was een week voor me en nu is ze al bijna 28 weken en zij laat steeds dingen dien met veel trots voor de kleine en mij heeft het echt wat gedaan. omdat anders waren we in de zelfde week. maar dat is niet gebeurd.</p>
Wandana: het is zo lastig en willen zo graag die wens en het lukt maar niet en word het maar niet maar hoe meer je lichaam er ook mee bezig is en denkt stelt je lichaam daar ook op vast. En lekker genieten en lekker doen waar je zin in hebt en wel genieten van de seks natuurlijk. Maar op een dag is er ook zobiezo ook wel goed nieuws ben ik van overtuigd! En anders met 3 maanden terug komen en kijken naar een goede oplossing! Komt  wel goed.

Dames die de tempratuur gebruiken welke gebruiken jullie en welke is goed om dan goed te tempraturen ?mocht ik het willen gebruiken en willen proberen

 
Ik heb er 1 gekocht bij de apotheek.

Wel met maar 1 cijfer achter de komma. Dat vind ik prima.

Nog een week wachten hier.. temperatuur blijft zo 37.2 en gisteren 37.3

Op zich prima! Voel nog helemaal niets. Door dat mijn vriend in het buitenland zat 4 dagen in mijn vruchtbare periode ga ik er nog steeds vanuit dat het deze maand niet lukt.

Succes allemaal!

 
Ik heb er een bij de kruidvat gekocht, gewoon goedkoopste met 1 cijfer achter de komma.

temperatuur is vandaag gestegen naar 37 graden, moet helaas tot 10 april wachten. Nod is iets opgeschoven door latere eisprong.
 
Christa; balen joh. Hopelijk heb je volgende ronde meer geluk..

Hier heel erg moe.. en sinds zaterdag al dat me borsten gevoelig zijn, dit lijkt steeds erger te worden heb ook het idee dat ze voller zijn. Maar ik ga deze maand er niet van uit dat ik zwanger ben. Nog een paar dagen geduld hebben voor ik ga testen. Zit vandaag op dag 38...
 
Terug
Bovenaan