Wachten op Nod na ronde 6

Ik lees ook gewoon mee, maar merk dat het me meer rust geeft om even niet te reageren. Mijn nod is waarschijnlijk opgeschoven naar volgende week zondag of de maandag erop, omdat mijn eisprong ook later was. Temperatuur is nu gemiddeld 37,0. Heb last van steken, af en toe winderig en mijn borsten lijken voller, maar dit zegt helaas niets, kan net zo goed ongesteld worden

spannend voor iedereen die nu aan het wachten is! Ik zal wel testen RB! Na je nod kan je op elk moment van de dag testen. Als je veel fris hebt gedronken kan je het beste even een paar uur niet naar de wc en dan testen of anders morgenochtend.

succes, ik hou het hier in de gaten, maar zal pas als ik ongesteld word of het raak is wat later horen :)
 
<p style="text-align: left;">Ik denk dat ik a.s dinsdag ga testen als ik nog niet ongesteld ben. Gemiddeld heb ik een cyclus van 36 dagen.. zit nu al op 42..</p>
 
Helemaal goed toch svlok en r1988!

Spannend voor een aantal deze week.



Vandaag geen symptomen, alleen wat gevoelige borsten. Bijna geen afscheiding.. Geen buik steekjes zoals gisteren. Verwacht morgen een wat hogere temperaturen en als deze dinsdag weer zakt, wordt ik ongesteld. Hier ga ik nu vanuit helaas....

Tot schrijfs allen! X
 
Misschien niet k5 en heb je geluk meis! Het is puur afwachten het is een rot woord vind ik maar meer als meiden kunnen we niet doen het is altijd spannen! maar het is ook heel spannend! En ik hoop dat iedereen het geluk heeft!

 
Ik hoop ook dat we allen van de week mogen schrijven dat we zwanger zijn..

Hier blijven de klachten nog steeds aanwezig. En sinds gister kan ik werkelijk om elk wissewasje zowat janken... jemig wat een rot hormonen...
 
hoi dames. 

ik heb vanochtend getest:  hij is heel licht positief.

Er staat een heel klein streepje maar ik heb niet al te goede ogen dus ik wacht nog even af! Dit is puur mijn onzekerheid omdat ik dat vorig jaar ook had en nog geen paar dagen ernaar een bloeding kreeg wat tot mk afliep. dus ik ga woensdag nog een keer testen maar dan met een ander test. 

Liefss xx
 
Een streep is een streep maar snap je onzekerheid! Spannend nog even, duim voor een knal test voor je op woensdag!
 
Terug
Bovenaan