Wachten op Nod na ronde 6

Dankjewel! Ik ga wel nog een keer testen deze dagen. Streepje knalt er nog niet vanaf, maar wel echt meer zichtbaar. Mijn vriend hoopt op een knal test.  Dat zal hem wate geruststellen.

Leuk! Ik ga daar even kijken zo!
 
K5, gefeliciteerd! Maar goed dat je de bob was ;) nu inderdaad de volgende spannende periode in! Hoelang heb je gebruik gemaakt van acupunctuur? Ik wil het deze ronde ook toepassen.

dns, mij zie je helaas niet in de december groep, wij gaan nu voor een 2018 kindje door.

R1988, jeetje dus toch, balen zeg! Had het je zo gegund
 
Ahw balen r1988 echt jammer ik weet hoe het voelt elke maand weer die teleurstelling  doe rustig aan hè en blijf positief  vandaag mijn nod maar zoals ik al zei de vorige maand was mijn cyclus 51 dagen dus ik ga zo ie zo van niks uit.

K5 gefeliciteerd super meid!!

en goed dat je naar je gevoel luistert.

Spanned allemaal hè geniet ze van je zwangerschap.

liefst
 
Dankjullie. Ook wel dubbel om aan jullie te vertellen. Gun het iedereen zo.

Tegelijkertijd ook nog de onzekerheid bij mij of het wel echt goed gaat en zit. Afwachten maar.

@svlok; ik ben in januari gestart met acupunctuur. Vond het heel fijn, ook om met haar mijn cyclus te analyseren etc.

We houden het tot de eerste echo stil verder, maar haar net wel bericht voor nog wat tips etc.

ik raad het iedereen aan. Denk wel dat het belangrijk is dat je iemand treft die bij je past.



@svlok en r1988... Zo balen meiden! Houd moed. Sterkte!
 
<p style="text-align: left;">@ Wanda; spannend! Wel moeilijk dat je niet weet wanneer je moet testen.</p>
<p style="text-align: left;">Heb je je eisprong gesignaleerd?</p>
 
Hoi k5  ja zeker spannend had in het begin een cyclus van 35 36 dagen maar het lijkt wel of mijn cyclussen langer worden inplaats van korter.

Nee dat lukt ook niet het wel in het begin van die ovu testen gedaan maar die werken bij mijn niet werd er gek van en me slijm in de gaten houden heb ik ook gedaan werkt ook niet dus laat ik het allemaal op een loop. Ik zie het wel k5.
 
k5 ik had de dag van nod een heel licht streepje, de duidelijke test was ik 4 of 5 dagen na nod gaan testen. Hcg verdubbelt per 2á3 dagen dus hou er ruim te tijd tussen voor je weer gaat testen.

Balen r1988 :( ik had zoveel hoop voor je deze maand, ik hoop dat t snel gaat lukken bij jou
 
Terug
Bovenaan