Wachten op NOD, wie nog meer?

Laindy &junibaby dat staat jullie niet netjes, wij allemaal mooie verhalen neerzetten en jullie alleen de eerste en de laatste bladzijde lezen ? Willen jullie een boekverslag ervan???? (het is inderdaad een gezellig groepje en het lukt mij soms ook niet alles bij te houden hoor?)

@beautygirl Jaa denk ook dat ik volgende week pas test. Gaan het weekend weg dus dat scheelt dan ben in ergens anders en kan ik niet testen hahah..

Gisteravond toen ik in bed lag opeens heel misselijk tot kokhalzen aan toe.. gister ook heel erg last van mijn borsten die staan op spanning.. nog steeds geen ongesteldheid en ook geen krampen

zou het dan toch? 

Ik lees ook alweer een tijdje mee.
Ik heb geen flauw idee wanneer ik ongesteld moet worden ik zit nu op 39 dagen. Ben 1x na 51dagen ongesteld geworden dus ik kan nog een tijdje wachten ... vorige week was de test negatief.. 
Eergister wat rare bruine afscheiding maar verder niks..
Moet er bij zeggen dat mijn man en ik niet heel veel geklust hebben haha dus de kans is wel heel klein!

Ik wacht dus mooi met jullie mee en leuk om alle verhalen te lezen!

@jmdh Het blijft spannend! Ik had het ook tot ik ging menstrueren. Zelfs na mijn menstruatie enorm misselijk geweest een paar keer in de ochtend. Toen ook een test gedaan, maar Negatief! 
Ik zou volgende week woensdag testen. En er niet teveel mee bezig zijn, dan komt je menstruatie misschien sneller. (Tenzij je wel zwanger bent natuurlijk) 

Haha heb wel veel gelezen maar niet alles ?
Ik heb net weer getest en helaas negatief. Mn menstruatie is ook aan het doorzetten nu :( Was dus een vals licht van de week. 

Auw balen Laindey.. Niks aan te doen helaas.
Hopelijk komt de kerstman je goed nieuws brengen dan :) 
Hoe gaat het met de rest lady's??

Welkom bij de club.
Voor mij geldt wel dat ik eerst veel meer baalde dan dat ik nu doe na de 7e keer.. soort gewenning ofzo :S
Des te groter de verassing wanneer het straks wel raak zal zijn.. denk dat het bij ons ook niet zo gemakkelijk gaat gezien ons verleden. So be it! :)

Terug
Bovenaan