Wachten op NOD, wie nog meer?

@Laindey, Jeetje, wat spannend zeg.
Begrijp wel dat je helemaal in de war raakt van die testen.
Hoop dat het niets ernstigs is bij de geneacoloog.
Zou wel superleuk zijn als hij/zij je streepjes kan bevestigen.

Hier endelijk na 4 dagen geen krampen meer, is nu aardig rustig in mijn lijf.
Hopen dat het eitje nu lekker ingenesteld is...
nog 4 nachtjes, dan ga ik testen!!!
Was het maar zo ver hahaha

Laindey wat goed dat je test duidelijker is geworden. Ik heb nog niet opnieuw getest. Wat ik wel vreemd vind is dat ik normaal voor mijn menstruatie een pukkel op mijn kont krijg (sorry voor de details?) en die is er nu niet. Ben inmiddels overtijd en alle krampen zijn verdwenen, enkel vanochtend een lichte misselijkheid gehad. Ik heb geen testen meer in huis dus ga even kijken wanneer ik weer ga testen.
@junibaby, verslag lukt niet, dus dat word alles lezen?

Oooh jeetje het is echt spannend hier op de chat nu!!! Ik hoop maar dat er veel positieve testen komen zodat we een nieuwe chat kunnen gaan maken! 
Hier is het eigenlijk onveranderd. Dag 35, nergens last van tot een uur geleden. Nu ben ik opeens wat misselijk....ik heb echt goede hoop deze keer!!!! Ik test pas zaterdag, omdat ik wel eens ongesteld werd op dag 37. Zaterdag ben ik dan eventueel 3 dagen overtijd...... 

Hahahaha Dns ik moest echt lachen om je berichtje :p Maar spannend joh! Ik hoop dat je positief test! Klinkt wel allemaal goed! 
@B V ook spannend voor jou zeg! Wachten tot zaterdag is nog wel even. 
@Junibaby12 voor jou ook spannend! Die 4 dagen zullen wel heel lang duren, dat zou bij mij in ieder geval zo zijn :p

@laindley: nou het valt eigenlijk mee, ik denk er weinig aan omdat ik niks voel. En iets zegt me dat ik echt zwanger ben dus ik vind het niet zo spannend. Heel gevaarlijk....want als het niet zo is, ben ik mega teleurgesteld

@laindey, ja zeker, dit worden 4 hele lange dagen!!!
Ben je al naar de geneacoloog geweest?

@Dns, GEEN PUKKEL??? Dan moet je wel zwanger zijn hahaha...
Leuke details.
Zo leren we elkaar wel echt kennen hihi.

@BV Super spannend, hoop dat we samen kunnen feesten....

@Junibaby12 gelukkig zijn wij er voor wat afleiding ;) Ik moet morgenochtend naar de gynaecoloog. Spannend! 
@B V zou idd wel heel erg tegenvallen als je toch niet zwanger blijkt te zijn.. 

@Laindey, oooow morgen pas. Ik al de hele ochtend in spanning.
   Jaaa, met jullie kletsen is echt heerlijk.
   Leuk om met jullie mee te leven, hoef ik even niet met mezelf mee te
   leven hahaha

Terug
Bovenaan