Wachten op NOD, wie nog meer?

Erg hè mali, het lijkt eerder op een mk krijgen dan een ongesteldheid. Ik heb ook rugpijn erbij.  Erg spannend allemaal

@ Dns heb met 2 verschillende testen van Sensitest getest van de week. 
Ik moet dinsdag naar de gyn voor een ander onderzoek en vraag dan ook wel gelijk wat t allemaal is dat ik voel/waar ik last van heb.

Jeetje dames wat moet dat angstig zijn voor jullie! Dan ben je echt even in de war! Ik hoop voor jullie dat het allemaal goed komt!

Ikzelf zit op dag 33. Woensdag is mijn NOD denk ik. De dagen vliegen voorbij zonder dat ik ergens aan denke, want ik voel eigenlijk helemaal niks! Geen menstruatie symptomen en geen zwangerschaps kwaaltjes! Ik voel me echt mega rustig en ontspannen. Dus wie weet is het dan deze keer wel raak??? Succes allemaal!!

Dank je Mali ik ook voor jou?
Laindy wat goed dat je naar de gyneacoloog gaat, fijn dat je het daar even na kan vragen. Hoop alsnog op goed nieuws van je.
B V wat goed zeg, dat het zo snel en makkelijk voor je gaat. Ik hoop ook op goed nieuws van jou

Hoe doen jullie dat met kerst en oud&nieuw?
Als er filet american op tafel komt is het raar als ik niet pak, iedereen weet dat ik dat erg lekker vind.
Ik wil het zo graag geheim houden en niet een maand overslaan.
Of denken jullie dat het geen kwaad kan om iets te eten???
Gelukkig drink ik geen alcohol en rook ik niet..

Wow, wat een verhalen zeg.
Heb vanaf pagina 55 tot nu wel alles gelezen ;)

@Laindey, tjonge wat spannend zeg, ik ga zo enorm voor je duimen...
   Hoop echt dat je goed nieuws krijgt. Wanneer is je afspraak?

@DNS, Ja hoor een verslag/ samenvatting zou welkom zijn hahahahaha

@ Rvis, wij hebben dezelfde NOD. SPANNEND!!!! Nog een weekje.

@Linda, Ik weet nog niet hoe ik dit ga fixen met oud en nieuw, als het moet hou ik iedereen voor dat ik niet zo lekker ben en eet een heel klein beetje van hetgene wat ik wel mag.
Ik offer mezelf in dat geval op om me te ontzien van een heleboel lekker eten en eet als iedereen weg is een zak chips leeg hahaha

@de andere meiden.
Leuk om met jullie mee te lezen.

Heb me trouwens nog niet eens voorgesteld....

Ik ben Marin, 35 jaar en moeder van 2 prachtige meiden van 3 en 5 jaar.
Woon alleen met mijn meiden en heb nu meer als anderhalf jaar een latrelatie, dit is een bewuste keuze.
Ook als de kleine er is, zal ik het dus voor het grootste gedeelte alleen doen, maar hij zal er zeker vaak zijn.

Ik weet dat er mensen zijn die hier over zullen oordelen en dat is prima.
Ik heb hier bewust voor gekozen en het is super rustig en gezellig in mijn huis.
Mijn meiden lopen altijd te dansen en te zingen en worden eigenlijk niet geconfronteerd met ruzies of frustraties omdat die er gewoonweg niet zijn.

Nou, dat was het even in het kort ;)

Als er vragen zijn, voel je vrij.
Ik ben een open boek hahaha
Groetjes Marin

Ik heb morgenochtend afspraak bij de gynaecoloog. Dit is eigenlijk een afspraak omdat er afwijkende cellen zijn gevonden in mijn uitstrijkje, maar als ik er toch ben kan ik dit net zo goed ook vragen. 
Ik heb net nog een keer een test gedaan, deze was weer positief. Wel een duidelijker streepje dan vorige week. Ik ben echt helemaal in de war nu. Hopelijk morgen toch goed nieuws bij de gynaecoloog. Ga sowieso morgenochtend voordat ik ga nog een cb test doen. 
@junibaby12 ik vind het echt knap dat je die beslissing kan maken. Als jij je er beter door voelt en je vriend het prima vindt is het goed toch!
@B V oh wat fijn dat je nog helemaal niets voelt! Ik. Hoop echt voor je dat t raak is! 

Terug
Bovenaan