Wachten op NOD, wie nog meer?

Spannens laindey, ik wacht je berichtje af?.
Precies junibaby dit is gewoon gezellig en leuke afleiding, en soms kan je je kapot lachen en soms pink je wen traantje weg ?

Hoi allemaal!!
wat spannend zeg voor iedereen!
probeerde minder mee bezig te zijn maar lees nog elke dag hier dus kan net zo goed reageren Haha.

ik heb zelf zaterdag Mn nod maar heb sinds begin van de avond menstruatie krampen enz. Dus zal wel weer niks worden.. :(
 Succes morgen lainday!
en knap dat je kan wachten bv vooral omdat je sterke gevoelens heb jij zat eerst toch ook in die vanaf mei groep? :p 
 DNS Haha nou snap dat je echt sterke gevoelens nu krijgt ja!

Hahaha ja dat klopt, ik ben in mei gestopt met de pil. Ik vind het wel echt spannend maar neem liever het zekere voor het onzekere en wacht gewoon nog even! 
Balen dat je menstruatie krampen voelt....maar ik moet je zeggen dat ik dat ook even heb gehad! En het is na een paar dagen verdwenen. Geef de hoop niet op voor je ongesteld bent!!

Ik heb net een CB test gedaan voordat ik naar de gynaecoloog moet.. Positief! 1-2 weken geeft die aan! Ben nu al wel een beetje meer blij dan gister! Ben echt heel benieuwd wat de gynaecoloog gaat zeggen straks! 

@laindey gefeliciteerd met je positieve test wat spannend..

hier word de menstruatie minder en is het bijna over dus dan nog even wachten op de eisprong 

Terug
Bovenaan