Wachten op NOD, wie nog meer?

Oh mijn God meiden. Ik word nu heel erg bang. Ik had net een positieve test in hsnden! Moet nu naar de dokter. Heb af en toe flinke buikkrampen net als bij mijn miskraam. Ik durf niet bljj te zijn!!

Oh Mali wat spannend, voorzichtig gefeliciteerd en hoop dat het niks ergs is.
Lisa morgen (zaterdag) is mijn nod, ik ga het echt even aankijken, heb vanalles gevoeld maar ineens voel ik helemaal niks meer. Nog een paar daagjes wachten dan maar

Goedemorgen dames,

hier is gisteravond licht de menstruatie begonnen..
ik ga mee naar de volgende ronde.

liefs uit Parijs 

@beautygirl Deze cyclus duurde nu 37 dagen. Dus gister weer gestart met dag 1. En dan zien we wel weer.

liefs 

Ik ben even flink in de war. Maandag, dinsdag en woensdag licht positieve testen, afgelopen donderdagochtend negatieve test en daarna menstruatie doorgebroken, wat bloed in de ochtend. Was in de avond allemaal al weer over. Gister en vandaag geen bloed. Begin nu erg misselijk te worden en eten dat ik normaal super lekker vind (broodje uit de oven met kaas) smaakte echt nergens naar. Heb hele erge krampen in mn onderbuik, soms links, soms rechts. Wat kan dit zijn? 

Mn NOD was afgelopen maandag.

Laindy dat is ook vreemd, waren het steeds dezelfde testen die je gedaan hebt? Welke testen? 
Ik heb sinds vandaag hele erge buikkrampen en dan zijn ze weer weg word er gek van

Dns.. die buil krampen heb ik ook. Gelukkig in mindere mate als toen bij mis kraam.  Mn huisarts zei gisteren dat t alle kanten op kan maar dat t lichaam van sommige vrouwen extreem reageert op zwangerschap 

Terug
Bovenaan