Wachten op NOD, wie nog meer?

He dames, even niet alles terug gelezen want jeetje wat zijn er weer veel berichten geplaatst sinds de laatste keer dat ik keek!!

Laindey proficiat joh!!! Wat hartstikke fijn voor je! 

Dns; balen dat je ongesteld bent geworden.... Zal weer een teleurstelling zijn. 

Ik moet nog even een aantal dagen geduld hebben... Net de uitslag gehad van mijn progesteron waarde, die was héél goed! Dus dat is alvast fijn!! Ik denk af en toe dat ik sinds gisteren aan 1 kant af en toe wat steekjes voel.. Maar ik wil me er niet te veel op focussen. Misschien is het wel niks.. Zondag moet ik ongesteld worden.. Dus als het uit blijft ga ik maandag testen.

Iedereen die nog op het wachtbankje zit... Duim voor jullie! ??

Oh Dns wat zuur zeg! :eek: 
@Rvis thnxxx! Ik had ook wat steken en krampen de eerste 2 dagen, nu voelt het alsof of er ballonnetje in mn onderbuik zit ? Laten we hopen dat je menstruatie weg blijft! 

Nou zat ik vandaag in de woonkamer, dus ik rook ineens iets chemisch werd er misselijk van, was mijn dochter in de kindeekamer met lijm bezig (en daar zit dus echt een hele lange gang en nog een kamer tussen?. Maar gezien de rugpijn denk ik dat het "game over" is deze maand.
Spannend Renate hoop echt voor je dat het raak is deze maand.
Succes met wachten dames en ik wil heel veel blije berichtjes horen?

@Dns ooooow NEE!!! Balen zeg. Vind het echt niet niet leuk!!!
@Laindey, echt superdepuper. Ben echt blij voor jou.
@Rvis, lekker samen wachten.... 
Meiden, ik ben gezwicht, had zo ongelofelijk last van mijn borsten en heb weer kramp ter hoogte van mijn baarmoeder dat ik er vanmorgen toch maar een test tegenaan gegooid heb. VEEEEEELS TE VROEG natuurlijk en zo wit als wit kan zijn. Geen streepje te bekennen. Pfffttt... disapointed in myself... Kan niet eens wachten tot vrijdag. Nu toch maar weer vol houden, want zo'n negatieve test is waardeloos.
Liefs missis Ongeduld

Junibaby heeeeel herkenbaar want als je zoveel voelt moet ie wel een streep geven en als ie dan niet komt dan pas ga je weer helder nadenken en als je gaat rekenen kan het ook nog helemaal niet. En dat elke maand weer opnieuw??. Balen meid maar hoop dat je vrijdag (of iets ervoor) alsnog die positieve test krijgt

@junibaby12 maar jouw nod is toch ook zondag? Of heb ik het nou mis? Balen dat ie negatief was!! Maar je zult inderdaad nog eventjes geduld moeten hebben... haha! Als is dat heeeeeeel lastig. (Ook voor mij hoor) Ben ook aardig ongeduldig! ?

Ooooow neeee, ik ben zoo bang.
Zooo veel krampen in mijn onderbuik. Trekt nu ook door naar mijn rug. Precies zoals het voelt als ik ongesteld moet worden. Kan bijna niet eens meer rechtop zitten. Pfffttt.... wat een epende die onzekerheid.... Ik wil het weten en wel nu...
Ok, geef mezelf even een klap en kom bij zinnen...
Ja inderdaad RVis, wij hebben allebei 17,  maar mijn vriend en ik wonen apart en hij is het weekend bij mij, dus ik hoop eigenlijk wat te weten voor het weekend over is. Als dit vrijdag is, kan ik met mijn vriend wat leuks gaan doen om hem te verrassen.
Maar zoals ik me nu voel, ben ik echt bang ongesteld te worden. Ondanks dat het wel heel vroeg zou zijn.
AWorden jullie al gek van me???

Terug
Bovenaan