Wachten op NOD, wie nog meer?

Ja junibaby heel gek word ik van je ?. En dan kom ik je ook nog eens in "alle" forum groepjes tegen ?. Ben je een stalker hmm??
??????
we kunnen beter lachen dan huilen, en klagen mag?

Nu pas zie ik je andere bericht junibaby, nou maar hopen dat het innestelbloed is ? Ik hoop het zo voor je

Het bloeden is alweer voorbij!!!Ik vond dit online: 

Wanneer vindt de innestelingsbloeding plaats?
Het innestelen gebeurt zo’n 6 tot 12 dagen na de eisprong, De lichte bloeding kan plaatsvinden tussen de 10 dagen tot twee weken na de eisprong. Het moment van innestelen kun je berekenen door 9 dagen op te tellen bij de dag van je eisprong of door 5 dagen af te trekken van de dag waarop je menstruatie normaal gesproken begint.

Ik heb nu dus wel weer goede hoop.......!!!

Hoi dames,
Weer eens een berichtje van mij..
Afgelopen tijd beetje in een bubbel gezeten haha.
Hik nu weer een beetje tegen het testen aan na de vorige keer. Merk nu dat ik het toch wel lastig vind om al te testen. Toch 2 dagen overtijd. Afgelopen weekend mijn NOD gehad.
Nu nog geen tekenen van menstruatie.. Wel heel misselijk en gevoelige tot zelfs (af en toe) pijnlijke borsten. Mijn vriend had het idee dat het allemaal wat veranderd daar hahah. Wel klachten die intenser zijn dan de vorige keer.. Maar toch durf ik niet te hopen..
Hopelijk mogen jullie allemaal snel een positieve test in handen hebben :)

@Sharonam, Lastig he, die onzekerheid.
Maar in jou geval had ik er al een test tegenaan gegooid, maar dat is heel persoonlijk.
Ik hoop het in ieder geval heel erg voor je!!!

@Laindey, vrijdag is 2 dagen voor mijn NOD, maar als dit inderdaad de innesteling is, zal er over 4 dagen toch wel wat HCG in mijn lichaam zitten?
Weet niet hoe snel dat gaat...

Terug
Bovenaan