Wachten op NOD, wie nog meer?

@junibaby12 Ja snap ik, ik het liefste ook. Maar vorige keer heb ik laat positief getest. En helaas toch na een paar dagen dat het alsnog mis ging. Dus of dat nu fout positief was of wat anders. Mijn arts ging er van uit dat positief gewoon positief was en het helaas nu niet zo heeft mogen zijn.
Maar juist omdat ik vorige keer dus later positief testte ben ik bang dat ik mezelf teleur ga stellen als ik nu vroeg test. Tevens net zo bang dat ik me alles inbeeld terwijl ik er niet zo constant mee bezig ben..
Blijft een lastig iets merk ik wel. Ik twijfel enorm aan alles nu helaas.

Wauw gefeliciteerd @Laindey!!! Wat geweldig!
balen DNS! En spannend junibaby!
wie heeft nog meer rond 16e haar NOD?
beter om niet teveel mee bezig te zijn zeggen ze he maar heb elke x rond mijn NOD zon zenuwachtig gevoel in mijn lijf? vreselijk

Hahaha ik hoor weer veel spanning! Het is en blijft natuurlijk voor iedereen spannend! Ook hier wordt het nu toch wel spannend. Dag 37 en ik voel niks! Als ik morgen niet ongesteld ben, ben ik 1 dag overtijd!! Ik ga er echt van uit deze keer. Ik voel eigenlijk nauwelijks iets en daarom denk ik dat ik nu zwanger ben. Als ik ongesteld moet worden heb ik daar dagen vantevoren al last van. Nu voel ik steeds een steekje in m’n buik. Ik hoop het echt! Ik heb nog twee sensitive testen liggen, vanaf 4 dagen voor je NOD. Die kan je toch ook gebruiken na je nod? Zaterdag ga ik testen!!

@Avb89 thnxxx! Ben echt heel blij! 
@B V Goed teken dan dat je eigenlijk nog vrij weinig voelt! Die vroege testen kan je idd ook gewoon na je NOD gebruiken. Deze testen zijn een heel stuk gevoeliger dan gewone testen en testen op een lager hcg niveau al positief. 

Toch lichte paniek hier. Ik begin nu opeens een zeurderig gevoel in m’n onderbuik te krijgen. Het zal toch niet na 37 dagen???????

Terug
Bovenaan