Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Spannend joh!!! Ik wil misschien toch ook al morgen of zaterdag een testje doen... ik voel steeds soort van steekjes aan mn rechterkant.. Durf niet te zeggen wat het is... Heb ook geen verwachtingen.. Maar mn nieuwsgierigheid begint nu de overhand te nemen.. Zondag moet ik eigenlijk ongesteld worden en zit nu op dag 28. Word voor vele van ons een spannend weekend! Succes dames!!
Verder voel ik eigenlijk helemaal niks anders. Niet dat mn menstruatie er aan komt, maar ook niet alsof ik zwanger ben. Heb t alleen steeds heel koud! Maargoed... het ís ook koud natuurlijk..... dusja?
Waaaa idd heel spannend weekend Haha ben benieuwd!
ik voel me erg zenuwachtig en toch gerommel in Mn buik maar anders als anders maar kan ook omdat ik mezelf er gek mee maak voel hele dag door gerommel en opgeblazen gevoel.
maar ben kapster dus super druk nu op Mn werk ga denk toch early test kopen wou zondag testenmaar maak mezelf zo zenuwachtig dat menstruatie er sowieso niet door gaat komen zo denk ik.??