Ik wacht tot morgen ochtend, als het nog nodig is ik zit dan op dag 28. Maar heb eigelijk meer het gevoel dat ik door mn zenuwen niet ongesteld nog ben. Ik heb het gevoel dat vandaag mijn NOD begint?
het rommelt zo...? Dit is ronde 8. We wachten af.
Ik lig met een volle blaas in bed te twijfelen ?
Mijn vriend vind dat ik moet wachten tot zondag. En ik weet dat hij gelijk heeft. En toch ben ik erg nieuwsgierig. Voel me niet zwanger.. Maar voel ook nog geen menstruatie opkomen...
Wat een spanning allemaal! Niet te vroeg testen levert alleen maar teleurstelling. Ik ben benieuwd wie een positieve test krijgen.
Ik baal nog steeds dat deze ronde er een griepje heerst. In januari gaan we er voor de 100% weer voor.
Hoi allemaal,
Voor iedereen weer een spannende tijd zo te lezen! Ik duim voor jullie mee
Wij zijn inmiddels halverwege ronde 4, NOD is 28 December dus ben benieuwd. Deze maand bewust minder mee bezig ook omdat ik het erg druk heb op mijn werk maar ook omdat je merkt dat het op den duur je leven gaat beheersen dus deze maand maar even een stapje terug.
Ondertussen lees ik wel mee op het forum en wil ik toch even de moeite nemen om te reageren op tbx.
Na 2 maanden ontpillen was mijn cyclus weer redelijk stabiel alleen had ik afgelopen maand ook halverwege men cyclus een soort tussenbloeding inderdaad te weinig voor een tampon maar wel een maandverbandje nodig. In die maand was ik gestart met ovulatietesten en bleek ik die “bloeding” 2 dagen voor mijn ovulatie te hebben en deze maand was dat weer. Ook bleek ik een late ovulatie te hebben pas op dag 18 van een cyclus van 30 dagen. Dus misschien is het een idee om volgende maand ovulatietesten te gebruiken tot er een positieve tussen zit misschien kan je de bloedingen dan koppelen aan je ovulatie ik gebruik de ovulatietesten van de action en die bevallen mij prima!
Succes!
X Beccie