Wachten op NOD, wie nog meer?

Hoi allemaal,
Volgens mij moet ik me nog even inlezen op dit forum, maar het lijkt me erg prettig om met elkaar te kunnen praten!

Ik ben sinds augustus gestopt met de pil en helaas is het nog niet gelukt. De eerste twee maanden verliep mijn cyclus prima. Afgelopen maand had ik in het nidden van mijn cyclus een tussentijdse bloeding. Gedacht aan innesteling, maar helaas. Op dit moment heb ik weer een bloeding, nu al 5 dagen, in het midden van mijn cyclus.. we klussen om de dag, ook tijdens dit bloedverlies want je weet maar nooit.. heeft iemand dit ook gehad? Het maakt me erg onzeker..

Welkom TBx,
nee ook nog nooit gehad had zelf eerder altijd tijdens de pil doorbraak bloedingen tussendoor maar nu nooit meer.
toen zeiden ze dat het een gevoelig adertje kon zijn wat het bloeden veroorzaakt. 
Of heb je zelf echt het idee dat het menstruatie bloed is?

Denk niet dat het menstruatiebloed is.. mijn vorige menstruatie was lang, begon licht en na 5 dagen ineens heel hevig.. dus ik weet nu niet goed wanneer mijn eisprong geweest zou kunnen zijn. Zit nu pas op 17 dagen na het einde van mijn vorige menstruatie, dus te vroeg voor een nieuwe memstruatie.. zeker omdat de bloeding nu al voor de 5e dag is. De bloeding is te licht om tampons te gebruiken, maar te veel om geen inlegkruisjes te gebruiken..
Heel verwarrend. Wel fijn om hier mee te kunnen lezen en je verhaal te kunnen doen. De onzekerheid maakt mij, net als wat ik hier veel lees, helemaal gek!

Terug
Bovenaan