Wachten op NOD, wie nog meer?

Hoi TBx,
Misschien heel raar, maar komt het niet door de seks die bloedingen? Ik heb dat ook een tijd gehad. Bloedingen tijdens en na de seks, en dan inderdaad te weinig voor een tampon maar teveel voor een inlegkruisje. Ik ben ermee naar de huisarts geweest en die heeft een uitstrijkje gemaakt en bleek dat ik afwijkende cellen op mn baarmoeder hals had en ben ik doorverwezen naar de gyneacoloog. Misschien is dit bij jou ook? 

Is het niet gek dat ik dit nooit heb gehad voor ik stopte met de pil? Tijdens de seks heb ik er geen last van. Mijn vriend weet hier niets van omdat ik hem onder niet ongerust wil maken, hij merkt dus ook niks van het bloed..

Denk inderdaad wel over een bezoekje an de huisarts, maar wil deze maand nog wel afwachten. Voor een eisprong is het nu al te laat (denk ik).. 

Ik had er ook weinig tot geen last van toen ik nog aan de pil pas. Maar misschien is het toch menstruatiebloed. Je lichaam moet nog wennen dat er geen hormonen meer in gestopt worden :p Een bezoekje aan de huisarts is idd niet verkeerd hoor. Je kan beter 1x teveel gaan dan nooit gaan. 

Bedankt voor je reactie! Dat is ook mijn twijfel om naar de huisarts te gaan, hij zal waarschijnlijk zeggen dat het te maken heeft met het stoppen met de pil..

Bij jou is het zo ver toch? Spannend!! Hoe lang heb je erover gedaan?

Bedankt voor je reactie! Dat is ook mijn twijfel om naar de huisarts te gaan, hij zal waarschijnlijk zeggen dat het te maken heeft met het stoppen met de pil..

Bij jou is het zo ver toch? Spannend!! Hoe lang heb je erover gedaan?

Yesh! Ik heb 13 oktober mijn spiraaltje laten verwijderen en 6 november voor de eerste keer weer ongesteld.. Dus eigenlijk gelijk raak! :D 

Welkom tbx, ik heb altijd geleerd om bij tussentijdse bloedingen naar de huisarts te gaan (better safe than sorry). Ook ik had afwijkende cellen en een lisexcise moeten ondergaan. Na het stoppen vd pil nooit ergens last van gehad.

Terug
Bovenaan