Wachten op NOD, wie nog meer?

@ janneke-emma Gefeliciteerd! Lichte streep = ook een streep! En als je het niet wil geloven kun je over 2 dagen nog een keer een test doen, als die weer positief is weet je het zeker!

@ B V Ja tis allemaal per week ingedeeld. Ik weet nog niet eens wanneer mijn uitgerekende datum is. Had vorige week donderdag bloed geprikt bij huisarts en kreeg te horen dat mijn Hcg wel erg laag was voor het aantal weken dat ik zwanger zou zijn. Moet woensdag terug. 

Gefeliciteerd janneke-emma, een streep is een streep en voor 11dpo is een lichte streep heel mooi.
B.V ik zou gewoon een groep uitgerekend augustus 2018 maken, het is raar om per week in te delen. In de vorige gr uitgerekend december hebben de meeste niet eens december gehaalt??. En met termijn echo werden veel vooruit of juist achteruit gezet.

Ik weet inderdaad nog niet eens een echte datum. Gewoon een standaard berekende datum via internet. Na de eerste echo zal ik wel meer weten denk ik. Ik ga donderdag bellen voor een afspraak, dan ben ik vrij ? anders weet iedereen het al meteen!

@ B V Slim! Ik ben ook alles op mn vrije dagen aan het plannen.
Afgelopen weekend in Londen met mn moeder en broertje was ook lastig. Ik moet echt heeeeel veel plassen en ben super snel moe. En ze wilde soms niet gaan zitten als ik echt moe was. Had t bijna in een boze bui gezegd dat t komt omdat ik zwanger ben, maar kon me nog net inhouden haha.
Zullen we een nieuw topic maken? 

Ja leuk! Ik kon alleen niet vinden waar! En ik was inderdaad ook flink moe! Ik was aan het winkelen (lees slenteren) en dacht, stel je niet aan man, je zit op week 6!!! Voelde m’n rug al!! Dat kan toch niet??

Ik heb een nieuw topic aangemaakt B V! 
Maar ik had echt hetzelfde. Maar je lichaam is nu zo druk bezig met aanpassingen en de hormonen werken natuurlijk ook mee. En daar word je moe van blijkbaar :p

Nog steeds geen teken van mijn menstruatie... Heb zojuist een vroege zwangerschapstest gekocht. Die al vanaf 10 meet ipv 25.. Misschien dat die beter werkt bij mij. Maar denk dat ik voor de zekerheid toch wacht tm woensdag. 

Terug
Bovenaan