Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik ben met vandaag erbij 2 dagen overtijd. Hopelijk dus zwanger... Als, dan was dit mijn 3e ronde clomid. Hiervoor n paar maandjes zonder hormonen geklust.
Hoe lang ben jij al 'bezig' ?
Ik ben in mei gestopt met de pil en meteen aan het klussen geslagen. Maar de laatste twee maanden voelde ik m’n eisprong pas goed. En deze keer is het dus raak!
Hoelang ben jij al aan het proberen?
Wij zitten nu in ronde 8, april dit jaar mijn spiraal laten verwijderen. Normaal ongesteld met een gemiddelde cyclus van 31 dagen variërend van 28 - 34 dagen. Geen erfelijkheden in familie en mijn partner heeft al 2 kids. Gewoon pech denk ik dan, ik wil in februari naar de huisarts mocht het dan nog niet raak zijn.
Oh meiden... ik ben misselijk...... Zou het dan toch zo zijn?? Ga morgenochtend n early testje wagen denk ik. Sorry voor mijn spam de laatste 3 dagen. Ik moet het ergens kwijt!!
Klojo, ja.. het is zo verschillend hoe snel het gaat.. Bij iedereen anders. In principe heeft iedereen die geen 'bijzonderheden' heeft, 80% kans om in het eerste jaar zwanger te worden. Maargoed.. Ik zou het inderdaad even een keer laten checken, je weet maar nooit. Misschien kunnen ze je wel een beetje op weg helpen.