Wachten op NOD, wie nog meer?

@klojo ik heb midden mei spiraal laten verwijderen.
mijn cyclus is niet boven de 28 meestal 26.
verder geen bijzonderheden, maar ook nog niet zwanger. 
 Wij zijn beide 28 en jullie? Echt balen he mijn vriend is er wat rustiger onder. Wil het ook wat van me afzetten tot in iedergeval mei.

@Avb, dat herken ik. Ik val mijn vriend er zo min mogelijk mee lastig, die zegt steeds dat het wel goed komt. Het is voor hem ook niet de eerste keer dus misschien speelt dat ook mee met het feit dat hij zo rustig is. Hoewel ik er ook toch redelijk nuchter onder blijf :)
Ik ben ook 28 maar hij is 35. Hij had op zijn 24e al de eerste wat niet gepland was. Vind het leuk als er niet zo veel leeftijdsverschil tussen zit, maar dan moet het wel lukken ;)
Voor jullie ook ronde 8 dan nu? Wanneer is je NOD?

Rvis ? Spannend, heb je al getest??? Spam maar lekker door hoor, we hadden je gemist?.
@Avb & Klojo, het is per mens verschillend hoe lang het duurt. Het enige wat je kan doen is zo gezond mogelijk te leven, verse groente, sporten evt extra vitamines. Je zou ook tarwekiem olie kunnen gebruiken voor een betere innesteling maar ook dat alles is geen garantie. Wachten en voornamelijk en er proberen een leuke tijd can te maken.

@klojo ja klopt ronde 8 nu 4 dag van mijn cyclus dis half januari NOD en jij?
 @bv ja heb wel hoop dat nog enig sinds spontaan gaat na een jaar kunnen we verder kijken.
Probeer er niet te veel mee bezig te zijn
 Beetje los laten

@Avb Ik heb deze ronde (8) niet in de gaten gehouden wanneer mijn NOD is, gewoon om er minder mee bezig te zijn. Het enige wat ik weet is dat het dit jaar nog moet zijn, dus dat wacht ik rustig af. 
Alcolhol kan blijkbaar niet direct kwaad in de eerste weken van je zwangerschap omdat san de bloedbanen nog niet helemaal ontwikkeld zijn. Natuurlijk is het gezonder om het niet te doen, dus ik hou mij in.
@RVis en... heb je een testje gedaan?

Negatief! ?? Ik snap er niets van! Gisteravond was ik echt overtuigd dat ik zwanger was!! Ik drink wel redelijk veel thee op een dag.. Zou mijn urine niet geconcentreerd genoeg zijn? Plus laag hcg misschien? Als ik later op de dag nog steeds niet ongesteld ben twijfel ik of ik zal vragen om een bloedtest.. Ik wil graag voor kerst weten of ik zwanger ben! En aangezien ik toch in het fertiliteits traject zit? Kunnen ze toch wel even bloed prikken? ??

@RVis dat is balen.. ik zou gewoon vragen of ze kunnen bloedprikken. 

Hier ronde 2 en dag 11 hier is het afwachten wanneer vruchtbaarslijm aanwezig is.. ik denk rond kerst.

@Rvis wat spannend zegt! Hoeveel dagen ben je nu overtijd? En als je idd in een traject zit dan kun je er toch eerder om vragen? Hoop heel erg voor je dat je het goeie antwoord krijgt en niet datje lichaam je voor de gek houdt.. ?
volgens mijn berekening zal ik komende maandag ovulatie moeten hebben. Al weet ik niet zeker of ik dat al wel heb. Vorige maand met testen mijn eisprong proberen op te zoeken maar niks gevonden.. sinds oktober spiraal laten verwijderen maar kan noet wachten om zwanger te zijn haha

Terug
Bovenaan