Wachten op NOD, wie nog meer?

Nou! Ik heb gyneacologie gebeld! Bloed prikken doen ze niet, maar ik mag vrijdag langskomen voor een echo! Dus daar ben ik heel blij mee! Hopelijk kan de arts er iets op zien.. En weet ik voor de kerst of ik misschien (hopelijk) toch zwanger ben!! Ohhh ik word wel nerveus nu! Heb trouwens vandaag best wel veel wit/doorzichtige afscheiding? Iemand van de "net"zwangere dames die dit herkennen? Is dit een symptoom? ??? 

Tsja.. Bruin bloed/afscheiding sinds n uurtje... Denk dat ik me voor de volgende ronde kan inschrijven.. Dit zal vast en zeker betekenen dat mijn menstruatie begint..... Balen! ?

Gisteravond laat door gezet! Nieuwe ronde.. Ga vandaag mijn afspraak af bellem en clomid halen... Helaas! 2018 dan maar!! In ieder geval een wijntje met kerst!!! ?

goedeavond,

ik ben nieuw hier en weet niet zo goed of ik dit hier mag posten.
Hoop op wat meer duidelijkheid,
Zal proberen het zo kort en duidelijk mogelijk uit te leggen.Ik en mijn partner zijn nog niet bewust met kinderen bezig omdat hij te horen heeft gekregen hij niet op een natuurlijke manier een vrouw kan bevruchten
Ik gebruik al meer dan een jaar geen anticonceptie.
heb altijd een normale cyclus en ben altijd rond dezelfde dag ongesteld.
Vorige maand moest ik dus 13 nov ongesteld worden maar dat gebeurde pas 17 nov.
ook was ik maar 3 dagen ongesteld.
een goede week later verloor ik wat roze bloed wat later bruinig was en daarna stopte.
toen bedacht ik me.. dit kan toch geen waar zijn?
klein weekje later vroege testen gedaan ( wel 5) die allemaal heel licht positief waren..
mijn nod  was afgelopen vrijdag (15-12) en mijn testen zijn nu negatief.
ben nu 6 dagen overtijd en heb behoorlijk wat symptomen. 
zoals : steken in de onderbuik, misselijk ( voornamelijk s’ ochtends), hoofdpijn , opgeblazen gevoel in onderbuik, harde en soms pijnlijke borsten, dikke witte afscheiding  (sorry) en stemmingswisselingen . 

heeft iemand hetzelfde meegemaakt ?

onzekere groetjes xx

RVis neeeee? Dat is balen, had t zo gehoopt voor je
@gebruiker, welkom. Heb je verhaal gelezen maar als ze nu nog steeds negatief zijn ben ik bang dat je een vroege miskraam hebt gehad. Misschien kan je toch even langs de huisarts, straks is er iets anders aan de hand maar als ze licht positief waren en nu niet meer dat heb ik nog nooit gehoord. Misschien andere dames met ervaringen??

Terug
Bovenaan