Wachten op NOD, wie nog meer?

@ Dns bedankt voor je reactie,
ik ben in tussentijd geen bloed verloren
al wel 6 dagen overtijd
heb vandaag bloed  laten prikken..
dus nog even afwachten
groetjes 

Hoi allemaal. Wat spannend steeds he. Ik vind iedere maand weer de week voor de nod verschrikkelijk. Ben deze ronde ook een beetje humeurig merk ik. Niet zo fijn voor mijn omgeving ook. 
Bij de eerste was ik bij de 2e ronde zwanger. Nu hopen we op een 2e maar duurt het toch wat langer dan gehoopt. Ik weet dat het ook geen garantie was maar stiekem hoopte ik er toch op. 
Mijn nod is zaterdag of zondag. Oeffff

Goedemorgen dames,
hier zijn de vruchtbare dagen aangebroken alleen nog niet aan toegekomen om ze te gebruiken ?

@yvonne sorry hier kan ik je niet mee helpen misschien staat er wat in de bijsluiter 

@Jmdh, hier zijn de dagen ook aangebroken, dus vanavond maar weer flink aan de slag hahaha :p
Spannend hoor.
Dan zitten we bijna gelijk met onze NOD denk ik.

@Yvonne, ik zou het ook niet weten.
Heb dat ook wel eens gehad, maar geen 2 streepjes hoor.
Denk dat zo'n test zowiezo alleen uitslaat op HCG.
Misschien nog even een test doen en dan in een potje plassen en daarin testen of zo.

Yvone als het duidelijke streep is dan is het een streep, het is mij wel vaker gebeurd? maar dan was negatief toch echt negatief.

Ik ben weer hier.. Hcg was laag vorige week, deze week was ie maar 3 :( Heb inmiddels ook bloedingen.. Nu is het afwachten wanneer ik weer een eisprong heb..

Terug
Bovenaan