Wachten op NOD, wie nog meer?

Jeetje wat een spanningen! 

Laindey, nee toch?! Toch niet wat ik denk dat het is?

Ik heb de dokter nog gebeld over het bloed. Vind het zelf altijd vervelend als er in het topic niet op terug wordt gekomen als je zelf symptomen herkent, dus vandaar dit berichtje!
De dokter zei dat het normaal is voor stoppen met de pil. Bij de een is de cyclus sneller normaal dan bij de ander. Afwachten dus. Bloed heeft geen invloed op de vruchtbaarheid, dus ook met bloed kun je een eisprong hebben.

Heb een thermometer gekocht dus ga nu maar temperatuur bijhouden en blijven duimen!

Ja het is klote en we vinden het super k*t maar ben toch blij dat ik nog geen echo heb gehad enzo want dan was het was nog erger geweest. 
Mn vriend en ik hebben een paar flinke baal momenten gehad maar we gaan er gewoon weer voor. We willen niet dat deze miskraam ons leven de komende tijd gaat beheersen. We zijn allebei super positief en we willen er zo snel mogelijk weer voor gaan! Het is alleen nu maar de vraag wat voor cyclus ik heb, wanneer mn eisprong is etc. 

@Laindey wat ontzettend vervelend voor je!! Inderdaad een goede instelling om zoiets niet je leven te laten beheersen. Komt vast goed allemaal ??
@yvonne xx ik denk wel dat junibaby12 gelijk heeft daarin dus hopelijk heb je snel goed nieuws! Ik duim voor je ☺
Bij mij zijn er geen wijzigingen. Ik ben de afgelopen dagen wat winderig en mijn borsten zijn gevoeliger geworden. Ik heb nog steeds niet gekeken wanneer mijn NOD precies is.
Iedereen fijne feestdagen alvast! ?

Hoi allemaal,
Ik heb al een paar keer meegelezen maar nu we voor een 2e gaan wil ik toch vragen of meerdere dit herkennen
Ik heb een cyclus van 28 dagen. En altijd op dag 26 heb ik hoofdpijn en dag 28 begint dan mijn menstruatie. 
Andere symptomen behalve kramp tijdens de menstruatie heb ik niet.
Nu heb ik sinds dag 21 last van roze/bruinige afscheiding en tot nu (dag 25) last van lichte buikkramp..... 
Ik snap er niks van. Zijn dit zwangerschaps symptomen of heb ik nu ineens een kortere cyclus? 
Groetjes Annemiek

@annemiek misschien een innesteling? 

Hier lijkt de vruchtbare periode af te nemen.. gister avond geklust en nu weinig vruchtbaarslijm.. waarschijnlijk eisprong gehad.. hoop dat we nog op tijd waren.. vingers crossed..

fijne kerstdagen dames geniet ervan ?
liefs

Terug
Bovenaan