Wachten op NOD, wie nog meer?

Hi allemaal, 
Ben ook een beetje aan het meelezen en plaats nu toch maar een berichtje. Wij zijn al 14 maanden bezig voor ons eerste kindje maar het wil maar niet lukken. Zit nu voor de tweede ronde aan clomid aangezien mijn cyclussen heeeeeeel lang waren (soms wel 60 dagen!). Hopelijk is het deze ronde raak. Weet helaas alleen niet wanneer mijn nod exact is maar ga uit van 26 januari. Nog meer gegadigden voor deze datum? En andere clomid gebruikers?

Hai dames,
Ik heb een onregelmatige cyclus, kan tussen de 3,5 en 5 weken zijn.
28 december begon mijn laatste menstruatie, die heeft vrij lang geduurd. Vorige week zaterdag en zondag (6 en 7 januari) zo'n 10 dagen na mijn menstruatie start dus, hebben we seks gehad. Ik ging ervan uit dat mijn vruchtbare periode nog moest beginnen (we hoopten er dan voor te kunnen gaan). Maar ik werd maandag flink ziek, hoge koorts, griep etc. en vervolgens rest van het gezin ook, dus van seks niks gekomen ;)

Vanaf woensdag (zeg 4 dagen na de seks) met vlagen ontzettend misselijk (maar echt met golfjes waarin ik ene moment denk over te willen geven, volgende moment ontzettende honger heb, dus lijkt niet meer gerelateerd aan de griep), meeste eten smaakt mij niet meer, ben ontzettend duizelig en moe (misschien nog van griep) en heb sinds woensdag heel veel witte afscheiding blijft maar aanhouden. Ik heb verder sinds woensdag aften en pijn aan mijn tandvlees en voel me ''anders''. Ik ben er niet heel erg gefocusd op in die zin dat we pas deze maand zouden ''beginnen'' en we van de vruchtbare periode nog niet eens gebruik hebben gemaakt hihi dus kunnen best wachten tot een volgende keer. Maar als het wel zo is, is dat natuurlijk super.

Alleen mijn vraag: zou dat uberhaupt technisch wel kunnen? Zo snel na menstruatie? En hoe weet ik nou wanneer ik zou kunnen testen gezien mijn menstruatie onregelmatig is?
En de klachtjes; typische zwangerschapskwaaltjes of toch eerder nog van de griep? M.n. die misselijkheidsgolfjes en duizeligheid is me vreemd en ontstaan toen griep eigenlijk over was (woensdag). Maar ik heb bijv. geen veranderingen in mijn borsten.
Of kunnen al deze klachtjes nog helemaal niet zo vroeg en zou dat pas na je NOD kunnen opkomen?

Heel fijn als iemand even mee wil denken/sparren :) :) :) :-*

Haaay allemaal ik ben nieuw hier op de site. Weet niet hoe ik een topic open maak. Ik ben namelijk overtijd 2 a 3 dagen. Ik heb buikpijn rugpijn en behoorlijk misselijk. Ik heb al een paar testen gedaan maar allemaal negatief. Iemand ervaring mee? Voel me eg raar mijn temperatuur is sinds gister 37.5. Borsten zijn wat voller...
We hebben het gedaan in mijn vruchtbare dagen gedaan

Xxx

Hoi dames! 
Daar ben ik weer, tijdje weggeweest. Wilde even niet aan baby's denken na m'n miskraam. Afgelopen woensdag mn eisprong gehad (dacht het te voelen) en nu dus maar afwachten. Weet niet precies wanneer mn NOD is omdat dit weer de eerste keer is na de miskraam. Ik wil in de laatste week van januari gaan testen. 

@Dns, @Junibaby12 en @jmdh wat super joh! Gefeliciteerd allemaal! Ben super blij voor jullie! 

Oh, ik wachten gaat me aardig goed af! Maar ik merk toch dat ik vandaag wat last heb van wat pijn onder in mijn buik. Momenteel zit ik op cyclus dag 19 en heb ik afgelopen dinsdag volgens mij de eisprong gehad. 
De pijn is lastig te omschrijven, het is geen menstruatiekrampen en ook niet een echte buikpijn. Herkennen jullie dit? 
Ik ben van de week tante geworden van een nichtje. En vrijdag dus lekker geknuffeld met haar. (2 dagen oud) zo bijzonder en mijn eierstokken zijn nog meer gaan klapperen.

@Beautygirl Ik heb woensdag mijn eisprong gehad en ik heb precies hetzelfde gevoel. Een beetje zo'n irritant gevoel, geen pijn, geen kramp maar het gevoel dat er iets gebeurt in je onderbuik. Ik ben ook weer heel erg veel aan het boeren, dit had ik de vorige keer ook.

@Avb89 Ja het gaat eigenlijk wel goed! Het wachten is alleen zo vervelend haha.

Terug
Bovenaan