Wachten op NOD, wie nog meer?

@laindey ja, morgenochtend! Dan is het mijn NOD. Wel wonder vriendlief omdat die vrij is, maar mocht de test positief zijn, pak ik hem in met een lief kaartje erbij. Zo spannend! 
@waitingfornrtwo 3dagen voor NOD? Ik zou echt nog even wachten. Wat zegt je partner ervan?

@beautygirl ah super leuk! Ik ga er eigenlijk wel vanuit dat jou test ook positief is gezien je symptomen :p 
Mijn vriend ligt alweer te slapen, heb op de eettafel een knuffeltje neergelegd met de test en een kaartje met 4 weken zwanger. Ik had net geen tijd om de test aan mn vriend te laten zien. 
@Rvis enenen? Getest? 

Ik denk het ook, maar stiekem wil ik niet hopen! Scheelt een hoop teleurstelling. Soms ben ik gewoon bang om mijn menstruatie te krijgen. Fingercrossed! 
Hebben andere dames al een uitslag?

@Laindey Waaaah ik wist het!! Gefeliciteeerd meid! Wat super! Dat wordt ee  leuk nieuw topic! ?
@Waitingfornrtwo Meis HOU VOL! Het is zoveel leuker als je een knaltest hebt.
@Beautygirl OEI 1 dag voor NOD is wel heeel verleidelijk.. Heb je getest?
@RVis Ennnn???

@Dns Zo beter dat je toen al een knaltest had haha! Is het geen tweeling? Bij mij was hij nog super vaag.. pff dat was echt killing hoor.
@Sjkn Dan ben je echt een bikkel als je tot het weekend kan wachten! Wanneer is je NOD ook alweer? Bij mijn zoontje heb ik zonder mijn vriend getest. Voelde me heel schuldig daar om haha! Dus deze keer alle testen met hem gedaan. Maargoed echt in de lucht springen van blijdschap deed ik nog niet haha.
@JBB Jij ook veel succes op het wachtbankje! Ik wil je niet blij maken met een dooie mus maar ik was er bij mijn zoontje ook van overtuigd dat ik niet zwanger was.. hehe

@mamad nee niet getest! Wel heel verleidelijk maar ik heb met mijn vriend afgesproken om morgen te testen. 
Ik heb net wel stiekem een kaartje voor hem geschreven. Het kn niet anders dan positief aangezien ik net weer 75% van mijn ontbijt heb overgegeven. Bah! (Sorry dames)  
Ik werk in de cosmetica met allerlei parfums, hopelijk trek ik het wel de komende periode zonder dat ik enorm misselijk ben. 
Heb je nog een nieuwe test gedaan mamad?

Terug
Bovenaan