Wachten op NOD, wie nog meer?

@mamad nee nog geen harde buiken gevoel wel heb ik af en toe een zwaar gevoel in Mn buik, brr spannend! Ik heb een test van testjezelf.nu maar ook cb als die eerste goed is ? die andere zijn al vier dagen voor nod te gebruiken, nu dus al ?

@Rvis ja heb ik ook dat wachten nu moeilijk wordt.Vrees dat ik me morgen niet in kan houden ? ook super veel afscheiding, hopelijk blijft het daarbij en geen menstruatie !

Oh, de hele dag heb ik al in mijn hoofd om morgen te gaan testen! Wie verzint voor mij 1 reden om het niet te doen. 1 dag voor NOD! 
Even kijken wat vriendlief er van vind als ik het morgen ochtend zou doen. 
Niet testen is zo lastig! Misschien ben ik wel enorm zwanger en wil ik die bevestiging gewoon hebben. 

@mamad hahaha ik was ook 4 dagen te vroeg met testen ?. Maar was wel gelijk knal test maar je hebt echt gelijk wachten is beter (en goedkoper ?). 

@profieldiaantje: ik heb hetzelfde. Na wat onderzoek kwam ik erop uit dat ovulatie piek vaak later in de ochtend opgang komt. Sommige vrouwen hebben ook geen 24-uurs ovulatie. Daarom kan het voor ons beter zijn om 2x dgs te testen, om 12.00 uur en Im 21.00 uur. Hoop dat je hier iets mee kan! Succes!

2 jarigen! Gefeliciteerd!! ?

@beautygirl: morgen is toch je NOD? Dan Kun je toch al testen? Een goede reden...ik denk dat we allemaal net zo denken en voelen als jij ;) Maar oké, 1 goede reden *denkt na* Woensdag de 24ste is een mooie dag op te horen dat je zwanger bent! ? Ik kan je echt geen goede reden geven meis, sorry ?
Het komt nu echt dichtbij meiden! ✌?✌?✌? Succes met wachten en voor diegene die een positieve test hebben: GENIET van het gevoel! En laat het ons uiteraard ff weten ?

@myrage nee woensdag de 24ste is mijn NOD.
ik heb samen met mijn vriend besloten om te wachten en woensdag het te doen. Dan heb ik s ochtends ook net iets meer tijd! 
Succes allemaal

Ik hoop dat ik mij morgen nog in kan houden met testen.
Manlief is van mening dat we pas van het weekend testen. Dus misschien wordt mijn geduld nog wel langer op de proef gesteld. ?

Terug
Bovenaan