Wachten op NOD, wie nog meer?

Testen jullie alleen of samen met je vriend/man?
Ik heb een keer zelf een test gedaan, toen waren we nog niet bewust bezig met zwanger worden. Maar ik heb mij uiteindelijk een soort van schuldig gevoeld odat hij er niet bij was......
Hoe gaan jullie hier mee om? Want het lijkt wel alsof ik veel meer stress er van heb als mijn man. Vi

Houd nog even vol dames! Wachten duurt lang... maar te veel testen wordt je ook niet gelukkig van. Ik hoop dat jullie allemaal nog een dag/paar dagen kunnen wachten tot de NOD. En natuurlijk dan voor iedereen en knallende positieve test gewenst! ?
Ik moet geduld hebben tot en met het weekend. Vandaag wel opvallend wat vollere borsten met meer aderen te zien. Manlief bevestigde dat. Hopelijk een goed teken! Met de steken in mn onderbuik hoop ik ook aan het eind van de week positief te testen. Al heb ik er deze keer minder vertrouwen in dan de vorige keer. 
Dames, succes met aftellen tot het geschikte test moment!!! Ben erg benieuwd!!

Ik kreeg net ook te horen dat ik vollere borsten heb en het gevoel dat ze op spanning staan. Maar dit heb ik altijd een week tot anderhalve week voor in ongesteld wordt. En nu is mijn nod de 25e volgens het schema. 
Dus hoe dan ook is mijn lichaam wat van slag. Plus de plotse misselijkbeidsaanval van vanmorgen maakt dat ik het nu nog spannender vind als vorige maand.... 
Ik ben ook zo benieuwd naar jullie verhalen en vooral de testen.  
Zou toch super leuk zijn als het voor ons allemaal gelukt is. 
Dan kunnen we wel een nieuw forum openen.  
Okeeee nu ga ik te snel, is uit enthousiasme zeggen we dan maar. ??

Ik heb net getest en ben hardstikke zwanger! Ik ben alleen nog wel bang dat het weer fout gaat, maar ben toch wel blij! Mn vriend lag nog te slapen toen ik testte dus heb hem net maar even wakker gemaakt met de woorden "lieve aanstaande papa, ik moet je wat vertellen." En hij was meteen wakker :p Hij is echt helemaal blij! Ik ga de komende dagen iedere ochtend testen om te kijken of mn hcg stijgt, want dat was de vorige keer niet.. 

Terug
Bovenaan