Zo dames, had even heel wat bij te lezen!

Probeer niet elke dag hier te komen lezen. Want maakt me heel druk en stresserig. En dat willen we natuurlijk niet.
@Laindey Gefeliciteerd! Super leuk!
@Mamad Dank voor je berichtje. Hoop dat het zo mag zijn! Al heb ik nog steeds niet het idee dat ik zwanger ben en dat ik gewoon dit weekend ongesteld word. Nog ff afwachten.
@RVis Spannend zeg! Hopelijk heb je vandaag wel een knaltest!
@Waitingfornrtwo Succes nog even met wachten! Hopelijk voor jou ook gauw een mooie positieve test!
@Sophieonline Jammer zeg. Succes met de volgende ronde. Voor ons is dit nu de tweede ronde.
@Sjkn Ik help je duimen dat je niet ongesteld wordt en dat je nog een keer kan testen dit weekend!
@Beautygirl Wat ontzettend balen! Maar het kan natuurlijk nog... nog niet ongesteld betekend nog een kans. Ik help je hopen dat je dit weekend nog een keer mag testen, en dan positief natuurlijk!
Hier nog weinig veranderingen. Borsten nog steeds gevoelig, maar niet heeeel erg. Wel zijn ze wat voller en lijkt het wel alsof mn tepels ook wat groter zijn... Steken in mn buik zijn wat minder. Wel af en toe wat spanning en rommelig in mn onderbuik. Ga er vanuit dat ik ongesteld wordt dit weekend. Maar hoop stiekem natuurlijk wel dat het uitblijft en ik ook kan gaan testen

Succes voor diegene die nog even moeten wachten!! Hopelijk zijn er snel meer duidelijk positieve testen!