Wachten op NOD, wie nog meer?

@beautygirl hoe kan dat dan?! Dat had ik echt helemaal niet verwacht :eek: Shit zeg, misschien morgen of overmorgen nog een keer testen als je niet ongesteld bent. 

Het is echt gewoon kut! Ik baal er echt zo van. 
Ben nog wel steeds misselijk. Ik wacht gewoon netjes af. En koop na werk een nieuwe clear blue en 2 Etos testen. Nu is het dus gewoon wachten. Alweer! 

@beautygirl: Ohh wat klote zeg! Dat had volgens mij niemand verwacht...ik snap dat je je rot voelt! Probeer nog een klein beetje hoop te houden! ?? Succes meid! ?

@RVis: blijft positief hè ??? Wat super gaaf!

@laindey: hoe voel je je nu? ;)

Hi lieve dames met kinderwens, 
Ik ben nieuw op dit forum. Althans ik lees al sinds december mee maar vanaf nu zelf ook een account. Wat een spannende tijden gaan wij door hé! 
Enorm leuk hoe wij elkaar allemaal kunnen helpen, steunen en lekker kunnen kletsen.
Zelf ben ik sinds midden november gestopt met de pil na ruim 8 jaar de pil te hebben geslikt. Met als reden onze kinderwens. Wat is dit enorm spannend.... ik had nooit gedacht dat ik er zo obsessief mee bezig zou zijn, maar stiekem vind ik het best logisch. Je gaat je lichaam klaarstomen voor hopelijk de komst van een kleintje. Hoe bijzonder is dat? JA, ik wil elk kwaaltje als teken ervaren maar helaas was het tot dus verre loos alarm en probeer ik het om die reden toch wat los te laten. Dat laatste lukt nog niet helemaal maar ik probeer er in ieder geval rustig om te blijven.
Mijn NOD is as. vrijdag 26 januari, en ben nu toch echt in spanning. Vanochtend kwamen er krampen opzetten en hoop niet dat dit weer een teken is van ongesteld worden. Ik duim nog even door. Wel heb ik al deze keer voor het eerst de eisprong gevoeld, echter hebben wij  pas op die dag sex gehad. Mijn vriend zat op de dagen daaraan voorafgaand in het buitenland. De kans schat ik dus erg klein in. Maar blijf hopen. Heb al week last van zeer gevoelige tepels kan er amper op liggen en enorme trek, verder niks.
Spannend allemaal dames! Ga ook voor jullie door duimen! Wie heeft zijn nog nog meer op vrijdag 26 januari? 
Liefs,
Roosje 

Welkom Roos! Rustig blijven is ook heeeel moeilijk als je iets graag wilt! Dat kennen wij allemaal!! ? 

Heb de gyneacoloog gebeld.. en ze zeggen. Wacht nog maar n week af! Aaah.. balen. Had zo op wat meer duidelijkheid gehoopt. Ga dit weekend n weekendje weg met n vriendin. Dus dat worden dan geen wijntjes en n goeie smoes??? Ik hoop zó dat die streep n echte positieve is... !! Nu maar wachten tot vrijdag en dan nog n keer testen denk ik..? Of zaterdagmorgen. Jeetje dit is zenuwslopend!! ???

Ps. Roos ik heb ook al vanaf vorige week krampen maar tot nu toe nog geen menstruatie en n heeeele lichte streep.... 

@myrage het gaat met vlagen. Soms heel misselijk en soms totaal niet. Heb wel super veel hoofdpijn al 2 dagen en mn hele lichaam komt onder de puistjes te zitten ?
@Roosje welkom! Dit is inderdaad een heel erg fijn forum! Ik blijf ook iedere keer terug komen. Spannend hé zwanger worden? Ik had dat ook echt niet verwacht dat het zo zenuwslopend kan zijn. 
@beautygirl ik kan het gewoon niet geloven dat jou testen negatief zijn. Maar geef nog niet op! Zolang je niet ongesteld bent kan het nog alle kanten op! 

Terug
Bovenaan