Wachten op NOD, wie nog meer?

@beautygirl : hoe kan dat nou? Ik heb sterk het gevoel dat je zwanger bent.  En dan een negatieve test. ...  echt super k*t.  Sterkte weer met wachten En dat terwijl je zoveel symptomen hebt.....

@RVis :jij houd het ook spannend ?. .. ik hoop dat de lichte streepjes positief nieuws zijn. Ook jij succes. En wat vervelend zeg dat je weer een week moet wachten.... 

Ik heb sinds vanmorgen enorme last van mijn borsten. .. gespannen,  pijnlijk,  nog voller dan vol ?.. maar heb ook lichtelijk het gevoel dat ik ongesteld ga worden.  ???

Hoi allemaal,
Als eerste voor iedereen die zwanger is, gefeliciteerd!! zo fijn ?
Ik ben nieuw op dit leuke/gezellige forum en vind het zoooooo spannend!!Nu mijn verhaal, wij zitten in de 3e ronde en ik ben nu al 9 dagen overtijd maaaar nog steeds een negatieve test :(. maandag 15-01 was mijn NOD en heb woensdag, vrijdag en zondag getest maar helaas allemaal negatief. Ik heb wel al sinds vorige week heelveel afscheiding & af en toe krampen laag in mn buik en af en toe beetje licht in mijn hoofd. Sinds zondag heb ik supergevoelige tepels… vanochtend heb ik een test gedaan negatief! ? en daarna nog maar een CB maaar ook wit terwijl ik toch echt een beetje hoop heb als je al zolang overtijd bentWat denken jullie? ik word gek van mezelf pff..
Eerste ronde was 36 dagen, toen 30 en nu op dag 38. Volgens mij heb ik op 30/31 dec mijn ovulatie gehad, dat voel ik wel aan de buikpijn die ik dan heb…
 Ik ga zo maar eens mijn hoofdleeg maken met een rondje hardlopen.. 
Liefsss

Ik zal denk vanavond of morgen pas reageren. Ik ga vooral afleiding zoeken want ik merk dat het wel wat met me doet. Spijt dat ik getest heb misschien omdat het negatieve toch altijd zo hard aankomt. 
Even er minder mee bezig zijn dan afgelopen dagen, is misschien wel beter! Maar goed dat ik aan het werk moet vandaag. 
Fijne dag allemaal! 

@sjkn. Ik heb echt heen idee! Als ik in mijn lichaam kon kijken, deed ik het met liefde. Ik heb ook nog steeds het idee dat ik zwanger ben, maar ook nu met een twijfel! Helaas nog steeds misselijk en overgeven, wordt niet beter in ieder geval! 

@beautygirl wat ontzettend super k*t zeg:( ik kan hetniet geloven en duim dat jij zo iemand bent waar het hcg pas na nod genoeg is om een positieve test te krijgen. Ik snap dat je even afleiding gaat zoeken en ik snap je teleurstelling heel goed. Je bent nog niet ongesteld dus ik hoop toch echt dat je lichaam je niet voor de gek houdt. Hele dikke knuffel ! 

Liefs

Hi Meiden, wow ik kan jullie even niet bijhouden haha! Gister een drukke dag gehad. Ben om 15.30 u even op bed gaan liggen toen mijn zoontje sliep omdat ik zooo moe was. Om 16.00 u begon hij een beetje te woelen dus ik denk die wordt zo wakker.. Dus niet hahaha! Om 17.30 u schrok ik zelf wakker en heb ik meneer maar snel wakker gemaakt! Was wel ff lekker moet ik zeggen! Voor de meiden die zwanger zijn van de eerste: ik heb maar 1 tip voor jullie, ga slapen, slapen, slapen tot je je bed niet meer kan zien haha! Heerlijk uitslapen tot een uurtje of 12 of heel de zondag in je bed blijven liggen. Dat mis ik wel eens haha!
@Waitingfornrtwo Ahh meid ik snap je zo goed! Super balen zeg! Maar idd je NOD is nog niet.. dus wie weet!
@Sjkn Shit zeg.. echt zo jammer en balen! Hoop dat je na je NOD wel postitief test!
@SharonHH Ik zou morgen weer testen! Hoop voor je dat je een streep gaat zien!
@Myrage Balen zeg! Waarom ben je dan over tijd he vraag je je dan af? Krijg je alleen maar valse hoop.. Maar wie weet komt er nog een streepje!
@Sophieonline Dit was onze 2e ronde en hij was raak! Besef me hoeveel geluk ik heb.
@Beautygirl Waaattt ik ben in shock? Hoe kan dat nou?! wat super kut voor je meid. Hoop dat je HcG gewoon nog laag is..
@RVis Ohh die rottige vage streepjes ook! Ik weet precies wat je doormaakt! Ik werd er ook zo onzeker van.. Ik zou gewoon om de dag blijven testen, heb ik ook gedaan. En het streepje werd steeds duidelijker. Wauw als jullie in een traject zitten dan zijn jullie vast al een tijdje bezig.. Gun ik echt niemand!
Wauw serieus ik zit hier op mijn werk en heb nog niks uitgevoerd haha! Ik heb er een dagtaak aan om op iedereen te reageren, waarom maken ze geen reageerknop ofzo? 

@B V Die geurtjes herken ik ook haha! Ik moet echt bijna kotsen van gore parfums en sigaretten!
@Dns Serieus ik zoek me een breuk naar je bericht maar ik denk dat het in het andere topic was haha! Maar wat leukk je 2e termijnecho al! Dan ben je 12 weken toch? Wat knap dat je het zo lang stil hebt gehouden!
@JBB Succes nog even met wachten! Ik duim voor je!
@SabinaMM Ah wat super jammer zeg! Het kan nog steeds zijn dat je zwanger bent maar gewoon weinig HcG aanmaakt, maar ik zou daar niet van uit gaan. Dan is de teleurstelling alleen maar groter.
@BiHo Spannend!! Succes met wachten nog eventjes!
@Roosjeskinderwens Welkom! Heel herkenbaar wat je allemaal schrijft! En bij een 2e kindje ben je er weer net zo mee bezig! Erg he? Zal idd de natuur wel zijn! Ik hoop ook voor jou op goed nieuws. Mijn vriend en ik hebben 3 keer geklust deze maand, waarvan 1 keer de dag voor de eisprong en de dag van de eisprong, dus wie weet!

@GxG Dankje voor je felicitatie! Jij ook van harte welkom! Wat frustrerend die onregelmatige cyclus zeg.. Snap dat je daardoor hoop houdt! 9 dagen over tijd is wel erg lang zeg!

Terug
Bovenaan