Hai meiden..
Ben bij de gyneacoloog geweest.. Mijn test was dus wel degelijk positief! Alleen ben ik helaas ook echt ongesteld. Er is dus wel een bevruchting geweest, alleen is het waarschijnlijk bij de celdeling mis gegaan en daarom ben ik ongesteld. Dus heel erg balen... Maar ik weet nu tenminste wat er gebeurd is. Ik was dus wel zwanger! Is vreemd hoe het soms allemaal kan lopen... Dus meiden, hoe moeilijk het ook is... probeer niet te vroeg te testen om dit soort teleurstellingen te voorkomen. De arts zei dat het heel vaak voorkwam, maar dat veel mensen het niet weten.. Ik was al 5 dagen overtijd, en t gebeurde alsnog.. Dus als je echt al vroeg voor je nod gaat testen is die kans nog groter dat het vruchtje al afgestoten word voor je uberhaupt je nod hebt bereikt. Ik ga weer door naar de volgende ronde. Heb wel weer gevraagd voor echo controles. Ik heb even een beetje extra zekerheid nodig. Heb me gisteren erg verdrietig gevoeld! Vandaag kan ik het wel al een plekje geven. T is niet anders. We zullen maar zeggen.. Nu kan ik van t weekend (weekendje weg) tenminste van een wijntje (of 2, 3..) genieten! En morgen start ik weer met clomid. Zo. Dat was t wel zo'n beetje...