Wachten op NOD, wie nog meer?

Beautygirl, fijn dat er nog geen menstruatie is! 

Bij mij heeft het gisteren helaas toch door gezet.. Maar dat maakt het nog vreemder! Want waar kwam die 'licht positieve' test dan vandaan?? Snap er niets meer van... Erg verwarrend. Heb zo om 9u mijn afspraak. Benieuwd wat ze gaan doen/zeggen.... 

Oh wat vervelend @rvis! Ben heel benieuwd wat ze gaan zeggen. 
Ik wacht geduldig af en heb lekker afleiding vandaag op het werk. Dat scheelt ook weer.

Dag meiden... ik was even wat meer op de achtergrond..
Maar wat een spanning hier allemaal.. 
@beautygirl; verhaal van de mannen; tjaaa hier heb ik er ook 1 die dolgraag kindere wil maar die het niet begrijpt hoe het voor de vrouw is. Vruchtbare dagen, evt  ovulatietesten,het wachten op de NOD. 
@RVis;  ik hoop dat er toch nog goed nieuws komt  voor je!!!!
En voor de rest; heel veel succes met wachten en testen als het zover is ?

Hai meiden.. 
Ben bij de gyneacoloog geweest.. Mijn test was dus wel degelijk positief! Alleen ben ik helaas ook echt ongesteld. Er is dus wel een bevruchting geweest, alleen is het waarschijnlijk bij de celdeling mis gegaan en daarom ben ik ongesteld. Dus heel erg balen... Maar ik weet nu tenminste wat er gebeurd is. Ik was dus wel zwanger! Is vreemd hoe het soms allemaal kan lopen... Dus meiden, hoe moeilijk het ook is... probeer niet te vroeg te testen om dit soort teleurstellingen te voorkomen. De arts zei dat het heel vaak voorkwam, maar dat veel mensen het niet weten.. Ik was al 5 dagen overtijd, en t gebeurde alsnog.. Dus als je echt al vroeg voor je nod gaat testen is die kans nog groter dat het vruchtje al afgestoten word voor je uberhaupt je nod hebt bereikt. Ik ga weer door naar de volgende ronde. Heb wel weer gevraagd voor echo controles. Ik heb even een beetje extra zekerheid nodig. Heb me gisteren erg verdrietig gevoeld! Vandaag kan ik het wel al een plekje geven. T is niet anders. We zullen maar zeggen.. Nu kan ik van t weekend (weekendje weg) tenminste van een wijntje (of 2, 3..) genieten! En morgen start ik weer met clomid. Zo. Dat was t wel zo'n beetje... 

@Rvis ah wat een kut nieuws! Gelukkig weet je nu wel waar je aan toe bent en kan je het inderdaad een plekje geven. Het is even kut dat het weer niet helemaal is gelukt. Je lichaam is een raar ding waar rare dingen gebeuren. Geniet komend weekend inderdaad van een lekker wijntje en laat t even tot je bezinken. Ik duim voor je dat het de volgende ronde wel goed raak is! 

@sjkn mijn vriend dus ook! Snapt er dus niks van. Een vrouw zit gewoon anders in elkaar. We hebben niet meer erover gepraat, maar geen ruzie meer. Mocht de test positief zijn laat ik het weten aan hem, mocht ik ongesteld worden deel ik een kalender met wanneer ongeveer ik mijn eisprong heb. 
@Rvis oh nee! Stom om te horen, maar wel goed om eindelijk het te weten. Wist eigenlijk niet dat dat ook nog kon. 

Terug
Bovenaan