Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
@ B V wat fijn dat alles goed gaat! Lekker eigenwijs nu al haha!
Ik denk dat het nog oud bloed van de innesteling was want nu geen gekleurd slijm meer!
@Laindey oef wat een opluchting. Ik hoop dat het hierbij blijft dan!
@Rvis wat naar zeg, blijf hoop houden hoor!
Mijn nod is morgen. Ik ben nog in twijfel of ik ga testen morgenochtend of afwacht of ik morgen ongesteld wordt en zo niet dan zaterdag testen...
@Beautygirl die streep is positief toch! En niet ongesteld dat geeft vertrouwen! Wanneer wil je weer testen? En hoe voel je je verder?
@waitingfornrtwo ik wil morgen of zondag weer gaan testen! Ik voel me vooral moe. Misselijkheid was vanochtend iets minder. Eindelijk een keer niet overgegeven! Verder vandaag wel wat last van mijn onderbuik.
Ik weet niet of ik wel durf te testen. Ik ben zo bang voor die teleurstelling. En ik stond woensdag zo te shaken bij de wasbak. Ben er sowieso minder mee bezig. Wat moet ik doen?
Ik denk altijd maar zo in zulke gevallen Beautygirl: Beter ongesteld worden dan een negatieve test in handen. Ongesteld worden komt bij mij minder hard aan dan een negatieve test waarop in je face wordt geduwd "NIET ZWANGER" Of 1 streep blijft... ongesteld is minder confronterend dus als je het mij vraagt zou ik eerder zondag testen dan morgen ALS je echt wil testen...
Snap je? (Kan goed zijn dat het voor iedereen als raaskallen klinkt, maar bij mij werkt het psychisch wel zo ? haha)
@beautygirl ik snap het. Echt zo shit die negatieve test. Probeer het uit te stellen tot zondag, weer extra dagje om je hcg hopelijk goed aan te kunnen maken. Goed dat je er minder mee bezig bent, des te sneller gaat de tijd. Probeer ik het uit te stellen tot zaterdag ?
@bv super fijn dat alles goed is!
Sinds vandaag heb ik een metaalsmaak in mn mond… zou het dan toch?! Ook nog steeds steken in liezen/schaamstreek en zeurende pijn in onderbuik en rug. Moet nog ff geduld hebben. Zondag NOD en als er zaterdag nog geen sporen van ongesteldheid zijn ga ik zondagochtend testen. Spannend!
Succes met wachten allemaal!