Wachten op NOD, wie nog meer?

@JBB Metaalsmaak heb ik ook af en toe, dus is wel en goed teken! 

Ik ben net bij de huisarts geweest, zij geeft aan dat het bruinige slijm nog oud bloed kan zijn van de innesteling. Heb bloed geprikt en morgen uitslag. Ook gaf ze aan dat mn miskraam vorige maand wss kwam omdat ik net mn spiraal er uit had en het slijmvlies in mn baarmoeder nog niet dik genoeg was om t eitje goed in te nestelen. 

Ok! Ik ga zondag testen. Maar soms kan je beter ongesteld worden. 
Mijn vriend vind dat ik er teveel mee bezig ben. Dus er is een kleine ruzie. Dus ook echt even klote!  En het valt echt heel erg mee, maar hij snapt het gewoon niet, kan wel janken en heb gewoon even steun van hem nodig. 

Zover mijn verhaal voor deze avond! 
Fijne avond allemaal

@beautygirl oh hmm das ook niet fijn idd. Mannen snappen dat soort dingen niet helemaal. Misschien trekt hij nog wel bij. Maar je bent nog steeds niet ongesteld? 

Sorry.  Het moest dus zijn: 

Mannen zijn hier heel anders in.. Dat merk ik hier ook. Ik heb 2 vriendinnen in vertrouwen genomen en heb dit forum. Mijn vriend is een schat, maar sommige dingen begrijpen ze gewoon niet. Is toch anders voor een vrouw... 

Succes met wachten. 

Ik zit in de zenuwen voor morgen.. afspraak gyneacoloog. Ofja.. zenuwen. Ik ben gewoon benieuwd wat er nou precies gebeurd is en hoe verder.. 

@beautygirl vervelend zeg. Mannen staan er toch vaak nuchterder in dan vrouwen denk ik, maar niet fijn om nu onenigheid te hebben. Succes met wachten en van hieruit een dikke knuffel, moet goed komen bij jou. 

@RVis succes morgen ! Heb je de afspraak een beetje op tijd of moet je nog de hele dag in spanning zitten ?

Mannen snappen het inderdaad niet! Hij wilt heel graag kindjes, maar hij lijkt gewoon niet te begrijpen dat het negatief was en ik vriendinnen om me heen heb die na 1 keer al zwanger zijn. Daarnaast snapt die niet dag ik nu overtijd ben. 
Was fijn om even mijn hart te luchten! 
Inmiddels wacht ik nog steeds op menstruatie of een positieve test. Misselijkheid is gelukkig wel een stukje minder. 

Terug
Bovenaan