Wachten op NOD, wie nog meer?

Het was even een domper inderdaad.... 
Even een traantje gelaten, maar we gaan dapper door.. 
Wij gaan nu ronde 3 in, dus we zijn pas net begonnen. 
Gelukkig vandaag een hoop leuke dingen op de planning staan. 
En gewoon weer hopen dat het volgende ronde raak is.
Iedereen die nog moet afwachten heel veel succes! En ik hoop voor jullie dat jullie straks een positieve test hebben. ?

Sjkn en jbb balen!!! 

Dames ik ben er even een paar dagen tussenuit! Ik hoop als ik terug ben een hoop positieve berichten te lezen...! Succes met wachten... en tot gauw weer. 

X Renate. 

@wairingfornrtwo & @laindey ik ga morgen weer testen. Nog steeds geen menstruatie, maar wel last van mijn onderbuik! Dus menstruatie of toch zwanger? 
Ik weet het niet meer! Heb wel zin in ander eten dan anders. Ik doe morgen maar 1 test! 
Ik ben klaar met die spanning, is die morgen negatief is wil ik graag menstruatie welkom

@Laindey fijn dat het minder is en dat je een donkerder streepje hebt. Dat is een goed teken toch! Woensdag bloed prikken bij de huisarts toch? Succes, spannende tijden. Ik blijf duimen dat het goed blijft gaan.
@Myrage en wij allemaal maar denken als het onze NOD is dan weten we meer. Nou niet dus... Wanneer wil je weer testen?
@Beautygirl ja kan van alles zijn maar het uitblijven van je menstruatie voor al een paar dagen zegt ook wel wat lijkt me. Spannend ik ga morgen ook 1 test doen. Welke test heb jij? Sorry als ik het al gevraagd heb maar weet het even niet meer..

@waitingfornrtwo ik heb een Etos test! En mocht het zo zijn heb ik ook een CB test. Die gebruikte ik woensdag wel maar die ga ik nu niet gebruiken als die negatief is

Wat een teleurstellingen en spanningen hier..
 je denkt gauw als ik maar 2 strepen heb maar dan nog zit je in spanning..
laindey mag je niet eerder bloed prikken?
vraagje mijn cyclus is bijna vanaf het verwijderen van mn spiraal in mei 28 dagen geweest..dus afgelopen donderdag eigenlijk eiersprong nu teste (ovu testen) ik dinsdag tot donderdag lichte streep dinsdag iets donkerder maar niet knal en vrijdag 2 testen geen streep.
jullie ook wel is gehad? Zou je dan wel eiersprong gehad hebben..

Terug
Bovenaan