Wachten op NOD, wie nog meer?

Hi meiden, wat een spanning en teleurstellingen hier.. Het zag er allemaal zo goed uit vorige week! 
Ik ben uiteindelijk ook nog ongesteld geworden, door naar de volgende ronde dus. Voor degene die nog moeten testen hoop ik op positieve resultaten. Fijn weekend voor nu! 

Bedankt allemaal voor de lieve reactie. Hopelijk helpt al het duimen draaien voor de volgende rond :)
@Sjkn Voor ons nu ook naar de 3e ronde. Dus nog geen reden tot paniek, maar wel teleurstellend en zeker een traantje gelaten.
Succes dames die nog in spanning zitten. Ik duim voor jullie! Voor de ongestelde dames alvast veel plezier met het klussen straks. Dat we daar maar van mogen blijven genieten!
Ik ga denk ik komende ronde even nog minder het forum bezoeken. Kijken of het toch meer rust brengt... hopelijk kan ik het dan iets meer loslaten. Maar stielem zal ik vast af en toe nog wel even komen spieken ;)
Eant het is ontzettend fijn om te lezen dat anderen met precies dezelfde gevoelens zitten. Dus ik heb hier wel veel steun ook! Bedankt daarvoor ladies! 
?

Cyclus dag 31 ook overleefd.. mn borsten steeds gevoeliger en that's it ?. 3 van de 8 cyclussen werd ik op dag 32 en 34 ongesteld dus ik ben benieuwd.. alleen mijn borsten laten me denken dat ik ongesteld moet worden. Verder kan ik niks zeggen...
Hoe staat het bij jou beautygirl?
Wel vervelend zeg die eerst zo positieve verhalen die nu toch een wending krijgen. Blijf duimen draaien! ?

Hoi dames, Vanmorgen getest met een early test van testjezelf.nu en daarmee een licht streepje! Kon het niet geloven dus ook getest met CB digitaal. Die gaf dan weer aan 'niet zwanger'. Maar ik ga maar uit van de streep op de early test aangezien ik ook niet ongesteld ben. Ik wil de foto van de test hier neerzetten om jullie mening te vragen, maar geen idee hoe dat moet...Iemand een idee?

@Beautygirl weet jij al meer?

@Klojo pff spannend, komt nu ineens heel dichtbij. Ik duim voor je!

Bij mij ook negatief! Al dacht ik ook een licht streepje te zien alleen kon ik die later niet meer zien. Helaas! 
Ik test woensdag weer opnieuw. 
Balen voor jou! Wanneer ga je weer opnieuw testen? @waitingfornrtwo

@beautygirl wat bizar dat je weer negatief hebt. HOe voel je je? Mijn ene test heeft wel echt een zichtbaar streepje. Ik hou me daar maar aan vast..Ik ga denk ikook woensdag weer testen als mijn menstruatie uitblijft. 

Ik voel me goed, maar wel moe! Ik heb het idee dat mijn borsten groter zijn, maar misschien verbeeld ik het me. 
Mij ga er maar vanuit dat mijn menstruatie gewoon gaat komen, mocht het er niet zijn test ik woensdag weer. 
Het is zo lastig en spannend! Morgen ga ik met het werk een nachtje weg om te vergaderen, eten en iets leuks doen! Dus ik heb tot dinsdag 12 uur voldoende afleiding. 

We wachten gewoon weer verder! 
Wanneer ga jij testen JBB?

@beautygirl: nou ja zeg! Wat verdomd irritant zeg dat die resten negatief blijven en je maar niet ongesteld wordt...niet leuk :(

@waitingfor2 en Laindey: geen idee wanneer weer testen. Vandaag een week overtijd. Door mijn gebroken ribben heb ik heel wat röntgenonderzoeken gedaan en zit ik aan zware morfine, ik wil nieteens zwanger zijn omdat ik bang ben dat dit schade aan kan brengen! Maar wellicht dat hierdoor mijn menstruaties ook niet op gang komt. Morgen naar HA voor nwe pijnstilling, zal het daar eens aankaarten. Wordt vervolgd ;)
wel fijn dat jij een streepje zag waitingfor2 ? hopelijk blijft het zo positief! ?

Terug
Bovenaan