Hoi meiden, daar ben ik weer.
Mijn vruchtbare dagen zijn inmiddels voorbij (goed benut) en het lange wachten op het testmoment kan gaan beginnen.
Ik heb trouwens mijn eisprong duidelijk gevoelt, die was echt heel erg heftig.
Kon niet eens meer rechtop staan en heb een paar uur ineengedoken op de bank gelegen.
Was wel blij dat ik alweer zo snel een sprong had, maar leuk was anders.
Merk wel dat ik er wat relaxter in sta als de vorige keer en eigenlijk ook niet zo heel veel problemen heb met het wachten, want wat is nou eigenlijk 2 weekjes.
Ik heb natuurlijk ovulatietesten gebruikt om te kijken of er een eisprong kwam, deze kwam inderdaad en 2 dagen eerder dan verwacht.
Dit zou betekenen dat mijn NOD van 11 naar 9 februari gaat, precies dezelfde dag als die van mijn dochter 4 jaar geleden.
Dus als ik nu zwanger ben, zou het heel goed kunnen dat ze straks tegelijk jarig zijn.
Ik hou echter zelf gewoon 11 februari aan, als ik dan nog niet ongesteld ben, dan ben ik in ieder geval niet te vroeg met testen.
Ik ga vanaf nu dus weer lekker meekletsen.
Ik heb dan ook 20 pagina’s terug moeten lezen om weer een beetje bij te zijn…
Wat een roaler coaster!!!!
Het voordeel is dat als iemand zegt ik ga over 2 dagen testen, ik niet 2 dagen hoefte te wachten voor de uitslag haha.
Helaas waren niet alle uitslagen positief en ik heb dan ook flink zitten balen voor de meiden met een negatieve test.
En wat een spanning komt er voor sommige meiden om de hoek kijken.
pfffttttt…… het is een aanslag op ons systeem dat zwanger worden.
@ Rvis, Balen meisie. Ik weet hoe je je voelt, ik had dit vorige maand na 1 week overtijd alsnog een MK. Ik had het nog het moeilijkste met het verdriet van mijn vriend.
Was zijn eerste zwangerschap en hij was zo blij en dus uiteindelijk heel erg verdrietig.
Op naar de volgende ronde
Hoop dat je wijntjes gesmaakt hebben in ieder geval.
Dikke knuffel!
@Mamad Gefeliciteerd, hoe voel je je?
@Beautygirl & Waitingfornrtwo spannend zeg.
Waardeloos dat het zo lang duurt voor jullie positief testen.
Ik hoop dat het woensdag een knalstreep wordt.
en Beautygirl, ik hoop dat het bloed van de innesteling is.
@Laindey, ik hoop zo ongelooflijk voor je dat het goed zit en lekker blijft plakken.
in ieder geval fijn dat de streep donkerder wordt.
Sorry als ik niet op iedereen gereageerd heb, maar het was dan ook echt heeeeeel erg veel.